Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Deprese

Halina, 10.08.2008 18:18:51, IP: ***.***.9.57, #59876
Romanko neztrapńuj se..........na netu jsem proto, že jsem psycholožka amatérka a zajímají mě cizí osudy a přemýšlím o tom , jestli bych tak chtěla také žít ..........
S přítelem jsme procestovali nejen Mácháč Kerkonoše a Krušné a Tatry a Alpy a Sedmihorky, ale i celé Jeseníky , Šumavu ......kromě Malířky tady necestuje nikdo, jen sedíte doma a vaříte knedlíky a ty když jsi jela do Jánek, tak to byla událost roku ......
Podle toho, jak tu píšete , tak jednioznčně doma dřete a žádné radosti ......přemýšlím o tom, že možná je lepší být rozvedená, než tohle .......o tom že máte nějaké lásky nemůže být řeč, že ano TOni, Romano -Lucko -Tess a Evak ..........akorát ste uvázané doma u kamen a já si můžu kam chci........na konci týdne si dám Krkonoše , výšlap, bazén, výborný oběd, Špindl ...........místo mého mládí, zavzpomínám si ........miluju to tam.

....žena v padesáti je sice stará,ale může mít mladých kolik chce , třeba 100, zatímco muž má smůlu, má mladou, jen když je bohatý .....

A přítel neposlouchal moje rady .......ne že neposlouchal mně .....neustále překrucuješ Romanko a předtíráš, že jsi milenky .........měl problémy v práci a když jsem mu říkala , čím by to mohlo být, tak jel dál po svém, až o tu práci přišel......tím ovšem ovlivnil i náš vztah i své rodiče, protože má velkou hypotéku a nemohli bychom dál cestovat ......a já nehodlám platit naše společné akce .......musí se starat i on, jako dosud.......až se probere, zase někam pojedem.......
Malířka, 10.08.2008 19:27:43, IP: ***.***.60.43, #59878
Milá Viki, vítám tě u nás!