Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panická porucha

pavlína, 06.07.2007 21:06:23, IP: ***.***.48.129, #11275
jsem poprvé u takové diskuze ani nevím jestli to budu umět.léčím se už4roky spoustu antidepresiv a nic moc .přestalo mě všechno bavit muže někdo poradit.moji psychiku atd.narušila práce ted ji nenávidím byl to muj koníček.kdyby my někdo napsal možná že bych to zkusila na počítači jsem laik.dik
Ajka, 06.07.2007 22:16:43, IP: ***.***.152.103, #11277
Ahoj Pavlínko, tady a na podobných stránkách jako jsou tyto najdeš spoustu lidiček se stejnými, nebo alespoň podobnými problémy jako máš ty. Nemusíš být žádný odborník, hlavně,že umíš číst a psát. Vypiš se ze všeho co cítíš, co tě trápí a ptej se na všechno co tě zajímá a co by jsi chtěla vědět.Třeba napiš něco o sobě a své poruše, jaké máš projevy, jakými AD se léčíš, co ti nejčastěji vyvolává PP apod. abychom ti mohli poradit, vysvětlit a uklidnit.Tak se neboj a směle dotoho!!!!!
Gabča, 07.07.2007 12:53:03, IP: ***.***.56.219, #11282