Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panická porucha

mirka, 04.04.2007 21:05:19, IP: ***.***.237.38, #5882
Andri,tak to ti tedy nezávidím,tyvypasené miluji obzvlášť.
Nakoukla jsem sem,protože jsem vám všem ještě chtěla napsat,co jsem dnes vyčetla v lékařské knize,co jsem vloni dostala. Lékařské knihy,vhodné dárky pro hypochondry. Cituji:"Trpíte li symptomy úzkosti,které nemůžete zvládnout,vyhledejte lékaře,aby vyloučil možnéorganické nemoci.Nadměrná činnost štítné žlázy,hyper-nebo hypocalemie/příliš mnoho nebo příliš málo vápníku/,tachykardie/rychlý srdeční tep/,hypoglykemie/nízká hladina krevního cukru/a DALŠí NEMOCI mohou mít někdy stejné příznaky jako úzkostné poruchy"
A teď bych chtěla vidět kolika z vás tato vyšetření udělali,než řekli,že jste nervák,máte PP a nasadili antidepresiva. Je to bordel. Tak všem dobrou noc!! M
mirka, 04.04.2007 21:07:02, IP: ***.***.237.38, #5883
Andri,tak to ti tedy nezávidím,tyvypasené miluji obzvlášť.
Nakoukla jsem sem,protože jsem vám všem ještě chtěla napsat,co jsem dnes vyčetla v lékařské knize,co jsem vloni dostala. Lékařské knihy,vhodné dárky pro hypochondry. Cituji:"Trpíte li symptomy úzkosti,které nemůžete zvládnout,vyhledejte lékaře,aby vyloučil možnéorganické nemoci.Nadměrná činnost štítné žlázy,hyper-nebo hypocalemie/příliš mnoho nebo příliš málo vápníku/,tachykardie/rychlý srdeční tep/,hypoglykemie/nízká hladina krevního cukru/a DALŠí NEMOCI mohou mít někdy stejné příznaky jako úzkostné poruchy"
A teď bych chtěla vidět kolika z vás tato vyšetření udělali,než řekli,že jste nervák,máte PP a nasadili antidepresiva. Je to bordel. Tak všem dobrou noc!! M
Mirka, 04.04.2007 21:12:01, IP: ***.***.237.38, #5884