Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panikářky 8

Marta, 17.03.2008 19:08:08, IP: ***.***.1.78, #40409
mirku, pokud si bral jen 1 mg neurolu půl roku, to není konská dávka.Já jsem byla díky špatným informacím na rivotrilu 5 let a brala jsem pravidelně 3x denně 0. 5 mg.Já nejsem lékař Mirkua nezlobse už si nepamatuju , bereš ADa jak dlouho?Neurol nebo jiné berličky se vysazují při AD po době , kdy zabírají právě AD.Já nyní vysazují a mám sem tam abst. příznaky.U tebe to nemůžu posoudit jestli je to uzkost nebo absták, já to třeba už na sobě poznám, ale někdy se to také nedá zjistit , třeba to může byt i z uzkosti.Myslím , že Ivanka psala , že se musí raději místo toho vzít něco jiného , ale lexaurin to nebyl, myslím že na ty šíjové svaly - gujacaran, píšu to asi špatně ten název, ale ze začátku to můžeš brát , ale jen když už bys to nemohl vydržet.A AD raději nevysazovat tak rychle , může se to vrátit.Tady někdo se zmínil dokonce déle než rok a pak záleží na tom , jak se cítíš.....jinak všechny zdravím , jedu zítra do těch Varů, musíme se připravit a jít brzy do postele...spinkat.-),,,Pa.
Marta, 17.03.2008 19:16:03, IP: ***.***.1.78, #40411
Děkuju ALKO, moc to potěší když si napsala, že zase píšeš.Beruško, je mi to moc líto s tvým mužem, já jsem to tak dlouho snášela a ž si pak někoho našela odešel a dneska si říkám, že jsem měla odejít já za ty nervy a ty bezesný noci , to nestálo čekat až se umoudří , ale k tomu tě nenabádám, chran Bůh!!Ale třeba čas ukáže , uvidíš když se bude horšit.........a jak se bude chovat , že??...Alko, když budeš něco potřebovat napiš na mail ramart@volny.cz
Marta , 17.03.2008 19:18:08, IP: ***.***.1.78, #40412
Omlouvám se za chyby. Marcelo , mám co dělat , pak se ozvu pa