Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panická porucha

Matess727, 18.06.2007 22:20:12, IP: ***.***.19.175, #10331
Zdravím Yvetku a Míšu...holky, smolil jsem to sem asi hodinu, pak jsem to chtěl odeslat a prd.Nikde nic a napsalo mi to, že jsem překročil limit.Tak napíšu něco až zítra.Mějste se fajn.M
yveta, 19.06.2007 6:50:47, IP: ***.***.178.75, #10336
Ahoj Matessi,ted musím do práce,ale večer tady mrknu a těším se na tvou radu!!!!zatím papapa všichni!
anča, 19.06.2007 7:38:59, IP: ***.***.198.126, #10337
Ahoj všichni, mluvíte mi z duše, mám PP již 35 let a včera jsem byla u lékařky, která mi předepsala Parolex a když jsem si přečetla příbalový leták, vůbec se mi do této léčby nechce, máte s ním nějaké zkušenosti? Chtěla bych vyzkoušet Bachovy esence, nezkusil jste je někdo? Díky za rady. Napište
prosím, jak se s tím co nejlépe vyrovnat.
Jiška, 19.06.2007 8:14:48, IP: ***.***.190.146, #10338