Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Fobie z řízení auta

Ivana, 27.06.2011 19:28:45, IP: ***.***.22.61, #137885
Ahoj Petro,
VŠ se schopností řídit nesouvisí, to mi věř, mám ji taky:) Zkrátka někomu to jde samo, protože má nadání praktického a technického směru a nějakému "intelektuálovi" tato schopnost třeba chybí, no- a pak nezbývá než se to naučit s vědomím, že to bude vždycky těžší než pro ostatní, nebo toho nechat. Já jsem učitelka a to mi bylo v autoškole platné jenom při zkouškách, protože se umím učit. A že zapomínáš? Podívej, já například pokud neřídím třeba jenom týden, už zase sedám za volant s mrazením v zádech a není to nic příjemného. Stejně tak, když je třeba ráno mlha, vyjíždím se strachem, prostě se bojím a modlím se, abych měla hladkou cestu a nemusela třeba předjíždět. Rádio jsem si za rok při jízdě ani jednou nepustila a když někoho vezu, kdo chce rádio zapnout, říkám mu, ať to vypne, jestli se chce v pořádku vrátit (mírná nadsázka, samozřejmě:) Prostě vím, že to tak budu mít vždycky, protože auto je pro mě jenom prostředek, jak se rychleji dostat z bodu A do bodu B, v podstatě mě to nebaví a netěším se každý den jako někdo jiný, až budu řídit. Tak se s tím zatím tak nějak peru, jezdím do práce a občas někam jinam, už slyším motor, kdy mám řadit, do kopce se už v 90 % rozjedu bez couvnutí - a všechny tyhle pokroky mě těší. Tak ti přeju hodně štěstí, ať všechny ty tvoje strachy porazíš! :)
Monala, 28.06.2011 9:34:53, IP: ***.***.231.33, #137954