Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panická porucha

Máca, 14.07.2011 9:49:54, IP: ***.***.2.116, #139528
Ahoj Martine, a vůbec lidičkové,
občas to tady pročítám a jsem s Vámi. Můj problém začal asi před rokem, kdy jsem lítala po doktorech s krční páteří, to byla první diagnóza: „vše je jen od páteře vážená“…jenže závěrem nakonec nebyla klasická bolest, jako když se něco zablokuje, ale tlak v hlavě, začal v temeni a postupoval k čelu, měla jsem pocit, že mi někdo dal do hlavy balónek a nafukoval, bylo mi zle, během dne v práci, pak jsem měla i problém správně artikulovat, cítila jsem tlak i kolem nosu, pod očima a na lících, začal mi i tuhnout lícní nerv a občas jsem měla křeč v lících, pořád jsem lítala po lékařích, udělali mi EEG, chodila jsem poctivě na rehabky a nakonec jsem skončila na neurologii, kde mě lékařka odeslala i na MR, naštěstí bez patologických změn, takže vše ok..ale co dál? Rok, den co den mi bylo zle od hlavy Nebyla jsem typ kuňkalky. Běžně jsem po práci sportovala, jeden den kolo, jindy plavání a jindy brusle, fitko..apod..a teď, po práci únava, chuť leda tak lehnout a spát. Neuroložka našla příčiny ve stresu ..to už dřív, snaha na vše zapomenout, to asi znáte…před x lety mi onemocněl přítel, někdo, s kým máte pocit, že prožijete v dobrém život, bohužel vážná maligní forma nádoru v mozku, chování lékařů bylo absurdní, řeči typu..když mu hlavu uřízneme od základu, tak nádor bude pryč od těla apod….chodit k lékařům s právníkem ..děs…, ale vyplatilo se. Dlouhou dobu jsem s ním bojovala o to podstatné, pomáhala jak to šlo, aby přežil, byla při něm, lékaři mi řekli, že po tak rozsáhlém zákroku doprovázeném šílenými dávkami ozařka mám očekávat změny, a to i v osobnosti, nevěřila jsem,