Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Fobie z řízení auta

Jana, 25.05.2012 20:32:26, IP: ***.***.73.199, #163249
Tak Moňalo jsem z toho taky tak rozhozená a naštvaná a hlavně bezmocná.V tom servisu tomu ani nechtěli věřit,kroutili všichni hlavou, jak je toto vůbec možné.Navíc to auto prohlídli celé a řekli, že je pořád jako nové.No,jsem taky pořád ještě začátečník,v zimě moc nejezdím.Na té STK ani nepřiznali chybu,neomluvili se a navíc to chtěli opětně zaplatit.Mohli říci,že to tedy bude bez poplatku.Ještě se zkusím zeptat jednoho pána u nás v práci,co dělá přes auta,jestli by něco neporadil.Prostě se s tím nechci smířit.Prohlídka vozu v servisu stála 5 tisíc a to jsme ještě museli jet do vzdáleného města do servisu,takže ještě + benzín k tomu.Tak díky a ještě se ozvu,jestli v práci něco nevymyslíme.
Moňala, 28.05.2012 8:55:54, IP: ***.***.64.37, #163358
Jani, to s tím placením to je nehoráznost...5 000,00 + další platba za STK - za ty peníze máme zaplacenou dovču (ČR, 4 osoby). Písni, jak jsi dopadla v práci na "poradě".
Jinak jsem včera vyrazila za babičkou s dětmi a bez chlapa a jelo se mi supr i cesta zpět za většího provozu byla OK... Mám ze sebe radost :-) Holky chce to fakt jezdit, jezdit, jezdit....
Jana, 28.05.2012 20:15:17, IP: ***.***.73.199, #163380
Moňalo,tak to jsi dobrá,jak se ti vede.Bez chlapa je to fakt lepší jezdit,aspoň se člověk nenervuje a jede si po svém.Jinak v práci ten pán "přes auta" má dovolenou,tak až se vrátí.Ale jiný kolega mi řekl,že na některých nepoctivých STK se to prý tak běžné dělá,že jako něco najdou,aby z toho měli další peníze.To je děs.Příště pojedeme jinam.Tak ať se nám daří,chce to fakt jezdit a jezdit,
Janča, 29.05.2012 10:07:11, IP: ***.***.123.86, #163397