Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Deprese v těhotenství

Linda, 17.02.2011 13:59:16, IP: ***.***.89.78, #126990
Irčo, studuji sociální práci a měla bych býti sociální pracovnicí, ale ne na E55, hihi. Ale už zkouším sehnat práci v tomhle oboru, což nebude lehké, když mám jen praxi v rámci školní praxe.
Irča, 17.02.2011 14:47:55, IP: ***.***.63.232, #126991
Ale Ty, Lindo, jsi z Vysočiny, ne? Tam je celkem dost takových těch sociálních zařízení, domovy důchodců, mládeže atp. ne? Já to nevěděla, ale jak jsem si dělala to pedagogické minimum, tak jsem se to dozvěděla. Tak by něco jít možná mohlo nebo ne??

Jo, strie, ty mám taky, ale to teď po druhém. Já totiž nemazala takovými ty antistriovými krémy, u prvního docela jo i když ne taky denně a teď jsem na to kašlala z vysoka a dopadla jsem. Vy těhotní mažte, protože kdo maže, ten jede. Kámoška 40 kg i se železnou postelí při těhu mazala a nemá ani jednu strii. No jo, když mne to nebaví na to pořád myslet a taky když má už člověk jedno malinké dítě doma, nemá na to moc čas se zaobírat sebou.
Tereza, 17.02.2011 15:00:35, IP: ***.***.112.2, #126993
A kdy se to ma zacit s tim mazanim?
Jinak, Lindo, na socialni praci zadnou skolu asi opravdu nepotrebujes. Naopak je po takovych lidech poptavka a klidne te i zauci. Cahpu to tak, ze to studium te asi bavi. Proc ne, moje kamoska studuje na materske 3. VS.
Ja taky planuju neco delat jinak muj mozek zakrni.
Tereza, 17.02.2011 15:04:55, IP: ***.***.112.2, #126994