Diskuse - U Formola
Věrka, 11.11.2007 13:30:33, IP: ***.***.89.241, #20866Pane doktore-martindeporrese!!!
Budu Vám držet palce a pokud tuto studii provedete,tak nám o ní,prosím,napište.Předpokládám,že výsledky budou velice zajímavé.
Jakou máte specializaci?
Píšu ze zasněženého Liberce.Máme tu kalamitní stav,od rána se sype sníh s oblohy jako z roztržené peřiny.Naši ulici ještě ani neprotáhl pluh,jsme doslova zapadlí.Přeju hezkou neděli!
MeD, 11.11.2007 15:10:33, IP: ***.***.128.143, #20871Homeopatie - umi hodne, kdyz je stanovena dobre diagnoza.
Pri ozarovani se nic nemuze stat, ale pri chemoterapii pozor.
Celkove i po klasicke lecbe je dobra homeopatie, bylinky atd. pro pacienty, protoze chemie uz maji v sobe dost.
DD, 11.11.2007 17:11:08, IP: ***.***.198.88, #20883Jiste, vzdyt tu studii udelejte, co Vam brani...udelejte dle vsech pravidel pro takovou studii a pak zverejnete vysledky...
vzdyt dokonce snad existuje jakasi hom. spolecnost, tak at to usporada...
DD, 11.11.2007 17:15:16, IP: ***.***.198.88, #20886Jo a jeste k te carodejne lecbe rakoviny, sam velku bylinkar Zentrich rika, ze alternativni lecbe rakoviny po svych zkusenostech neveri, ze to snad dle nej umi 1 clovek v CR. Janca ktery sam tvrdil, ze umi rakovinu lecit, se pak sam lecil u normalnich onkologu kdyz mel rakovinu.... Moc temhle historkam o smeteni rakoviny neverim, povida se leccos, dokazat se ale neda nic....
DD pro Verku, 11.11.2007 17:20:13, IP: ***.***.198.88, #20888Vami uvedeny priklad poruchy spanku u deti je ale prece zcela typicky priklad placebo efektu. Vy se uklidnite, nasledne se uklidni dite..dukaz by se musal udelat zcela jinak, jednou podavat homeopatikum a jednou treba skrob, atd. a pak by se videlo....male dite je prece nesmirne citlive na nalady matky..
DD, 11.11.2007 17:30:03, IP: ***.***.198.88, #20891...w.uochb.cas.cz/Zpravy/Tisk/TZ_GS9219.pdf
Zde to jest ten lek...GS...
No tak az bude AM umet to, co tento lek (snad) slibuje nebo to co jiz dnes prokazatelne umi Remicade, Enbrel ci Humira apod..... pak reknu, umi leccos...
MeD, 11.11.2007 17:33:01, IP: ***.***.170.63, #20892pro DD
s rakovinou mate pravdu, ze v prvni rade je vzdy klasicka medicina, ale bohuzel take neni vsemocna
- pokud by jste delal na onkologii, tak to vite sam, ze Vam casto umre pacient a Vy jste bezmocny i s klasickou medicinou
- vitaminy, homeopatie, bylinky atd. podporuji lecbu a nebo po lecbe pomahaji povzbudit imunitni system
- a to vi i dobry onkolog
DD pro MeD, 11.11.2007 17:44:18, IP: ***.***.198.88, #20894Jiste, zatim umre u nas cca 50 procent pacientu.... Proto take, jak jiz uvadim drive, nekourim, chodim na vsechny mozne kontroly, platim si navic treba vysetreni v Lize proti rakovine (cca smesnych 1000) atd. Homeopatie a spol. muze u lidi, kteri tomu veri, jiste povzbudit psychiku a tim i imunitni system. Stejne jako modlitba apod. Je to vec viry...ale rozhodne rakovinu nevyleci ...cokoliv, cemu verim podpori moji lecbu...ale primarni je prevence a pote klasicka lecba. No a jestli pak moji viru podpori rodina, pratele ci homeoaptie, otcenas to je celkem jedno...ale pokud budu mit spatneho onkologa, tak muzu verit stokrat...a nebude mi to na nic...
DD, 11.11.2007 17:51:51, IP: ***.***.198.88, #20895Jo totiz jeste treba prof. Koutecky nema lecitele a spol. rad proto, ze mel pripady, kdy takovi povedeni rozmluvili rodicum ditete chemoterapii, no a to dite mu pak uz jen zemrelo na klinice, kdy on nemohl nic delat. F zde povidal zase o mlade diabeticce, kterou videl umirat pote, co ji nejaky alternativni sikula vysvetlil, ze muze zit bez ins**inu. Po tehle zazitcich se mu vubec nedivim, ze AM nema moc rad...
Med, 11.11.2007 18:46:06, IP: ***.***.170.63, #20898pro DD
- nesmite celou alternativni medicinu ( jen ty podvodniky) hazet do jednoho pytle, vsude se najdou cerne ovce i mezi lekari
- znam i mnoho pripadu, kdy lekar neposkytl pacietovi nalezitou lekarskou peci a terapii, v nekterem pripade take ten pacient bohuzel zemrel
DD, 11.11.2007 19:48:14, IP: ***.***.198.88, #20903Hmmm jenze totiz sama AM neni schopna najit metodu jak rozlisit ty podvodniky od tech druhych. Tech snah jiz bylo celkem dost...a prece jen u lekare mam jistotu nejakeho vzdelani, nejakych platnych zakonu, nejake komory atd. Samozrejme vim, ze lekari malokdy shodi kolegu, to jiz musi byt..ale prece jen ...Vy znate nejake rozumne hodnoceni v AM? Kde jsou ti poctivi lecitele? A kdo?
Věrka, 11.11.2007 20:42:42, IP: ***.***.89.241, #20907Pane doktore,myslím,že Váš kolega má pravdu v tom,že byste neměl veškerou AM házet do jednoho pytle.Je zde především řeč o onkologii.Zde samozřejmě je na místě léčba pomocí klasické medicíny,ale proč k tomu nepřidružit AM jako th. podpůrnou-třeba bylinky na očistu organismu,zeleninové šťávy,ketré jak známo obsahují hodně vitamínů,ale samozřejmě s vyloučení vit. ze skupiny B,která by snad pacientovi akutně pomohla,el zároveň je tu riziko zvýšeného bujení nádoru.
Dám konkrétní příklad:Můj otec zemřel ve 47 letech na ca prostaty.Byl samozřejmě pečlivě vyšetřen urologem-PSA,pohmat per rectum,sono,histologie,Ct,scintigrafie kostí...No,myslím,že vám nemusím vše do podrobna vypisovat.Víte to lépe než já.
Samozřejmě se v prvé řadě přistoupilo ke klas.th.-totální androgenní blokáda,radioterapie...Nicméně carcinom nereagoval a,rostl dál a šířil metastázy do páteře a pánevních kostí....Tonoucí se stébla chytá a my mu zkusilim koupit bylinu z tropických pralesů-Vilca coru.Po několika dench braní začal jíst a sílit.Sám jeho urolog a onkolog se shodli na tom,že mu to život o několik měsíců prodloužilo.Jasně nebyl to život kvalitní,otec byl ochrnutý a měl strašné bolesti,ale chtěl žít a bojovat s nemocí.Lékaři už ho léčit nechtěli,nemělo to význam,ale AM mu dala alespoň na nějaký čas velkou naději.
Myslíte,že i toto je málo?Naděje přece umírá poslední.
Pánové,vím,že to vidím ze zcela jiného hlediska než vy,spíš z hlediska sestry a dcery,která spolu s otcem prošla velkým utrpením,ale možná vám i tento pohled pomůže nahlédnout lépe do duší vašich pacientů a jejich blízkých.
Přeju hezký večer!!
??, 11.11.2007 21:44:42, IP: ***.***.89.110, #20913Martin Deporres nabidl DD aktivni ucast na dvojitě slepe studii na účinnost homeopatika. Jak DD zareagoval ???
Cituji: "vzdyt tu studii udelejte, co Vam brani..."
Reakce, jaka je u tlučhuby očekávatelná. Místo zvednutí hozené rukavice tady čvachtá pitomosti o tom, že homeopatika fungují pouze na základě víry pacienta. Skutečné Televarieté.
Mimochodem, pokud by došlo na rakovinu, tak v první řadě hledam zmiňovaného "čaroděje". V druhé řadě medicína. Na Reiki by pak už určitě nedošlo. Jinak souhlas s prevencí (tzn. zadny mobil, stres, pokud mozno zdravy zpusob zivota)
martindeporres, 12.11.2007 0:17:51, IP: ***.***.34.23, #20919Takže DD, dám vám čistě hypotetickou otázku. Předstatvte si, že jste šéfem onkologického oddělení. Byl byste ochoten přistoupit na to, že by se na něm provedla klinická studie s homeopatiky? A byla by to studie ne na léčení základní nemoci, ale pokud by vyšla pozitivně, bylo by možno zlepšit kvalitu života těchto nemocných. Byl byste se ochoten té studie zúčastnit? A vůbec tu nejde o něčí prosazení nebo nějaký článek v renomovaném časopise.
martindeporres, 12.11.2007 0:38:07, IP: ***.***.34.23, #20922DD: Hmmm jenze totiz sama AM neni schopna najit metodu jak rozlisit ty podvodniky od tech druhych.- V tomhle máte bohužel pravdu. Taky jsem se setkal s onkologickou pacientkou, která přišla velice pozdě s tumorem prsu. Navštívila léčitele, který jí tvrdil, že chytla v Argentině mor a proto se jí udělaly uzliny v podpaží. A byl tak přesvědčivý, že jí rozmluvil i onkologickou léčbu, která již byla plánována. Ve fázi generalizace jsem jí chodil píchat akupukturu proti bolesti. Paliace, když opiáty fungovaly tak 2 hodiny z 24 . Byl bych třeba pro to, aby léčitelé měli alespoň určité medicínské znalosti anatomie, fyziologie, patofyziologie, kliniky nemocí a k výkonu povolání měli licenci po složení zkoušek (viz v Německu Heilpraktiker). A za svoje jednání, aby byli také právně odpovědni, podobně jako lékaři. Rozhodně když někdo zahodí zednickou lžíci a začne ojíždět lidi virgulema a léčit, důvěru ve mně nevzbudí.