Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Mám prosbu na Formola

skumavka, 29.03.2008 21:27:02, IP: ***.***.65.7, #42325
formol má málý péro
EAV, 29.03.2008 21:37:49, IP: ***.***.15.236, #42328
Formolovy znalosti:
1) EAV meří nepatrné signály na úrovni šumu čili h**no.Formolův výraz.
Pravda: měření odporů řádově desítky kOhm není problém, šum je zanedbatelný. Plete si to s EKG.
2)indiferentní elektroda se nemusí namáčet.
Pravda: tuto Formolovo hloupost již rozebral elektrikář.
3) signál je znehodnocen stochastickým brumem.
Pravda: tento jev je ďábelským vynálezem samotného Formola. Něco takového jsem nezažil za 30 let praxe.

Závěr: Formol v životě žádné EAV neviděl. Dokumentuje to i jeho podiv nad elektrodou se zářezy. Jeho znalosti měření a elektrotechniky jsou opravdu katastrofální. Znalosti bioelektřiny také. O praxi v čemkoli nemluvě. Obdivuhodná je pouze troufalost psát o něčem, co nikdy neviděl, posuzovat jevy na které mu nestačí kusé a dost deformované vzdělání. Absence logiky to však vysvětluje.
Pozitiva: jak již někdo podotkl, dobry komik. Neuvěřitelná vytrvalost a vůle mít poslední slovo. Třeba hloupé. ale hlasité .
Brum pro Formola, 29.03.2008 21:42:14, IP: ***.***.15.236, #42329
Brum , brum, brum
Formol, 29.03.2008 21:42:36, IP: ***.***.65.7, #42330
Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).
EAV, 29.03.2008 22:11:53, IP: ***.***.15.236, #42336
Formolovy znalosti:
1) EAV meří nepatrné signály na úrovni šumu čili h**no.Formolův výraz.
Pravda: měření odporů řádově desítky kOhm není problém, šum je zanedbatelný. Plete si to s EKG.
2)indiferentní elektroda se nemusí namáčet.
Pravda: tuto Formolovo hloupost již rozebral elektrikář.
3) signál je znehodnocen stochastickým brumem.
Pravda: tento jev je ďábelským vynálezem samotného Formola. Něco takového jsem nezažil za 30 let praxe.

Závěr: Formol v životě žádné EAV neviděl. Dokumentuje to i jeho podiv nad elektrodou se zářezy. Jeho znalosti měření a elektrotechniky jsou opravdu katastrofální. Znalosti bioelektřiny také. O praxi v čemkoli nemluvě. Obdivuhodná je pouze troufalost psát o něčem, co nikdy neviděl, posuzovat jevy na které mu nestačí kusé a dost deformované vzdělání. Absence logiky to však vysvětluje.
Pozitiva: jak již někdo podotkl, dobry komik. Neuvěřitelná vytrvalost a vůle mít poslední slovo. Třeba hloupé. ale hlasité .
Formol, 29.03.2008 22:17:23, IP: ***.***.65.7, #42337
Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).
EAV, 29.03.2008 22:29:23, IP: ***.***.15.236, #42339
Formolovy znalosti:
1) EAV meří nepatrné signály na úrovni šumu čili h**no.Formolův výraz.
Pravda: měření odporů řádově desítky kOhm není problém, šum je zanedbatelný. Plete si to s EKG.
2)indiferentní elektroda se nemusí namáčet.
Pravda: tuto Formolovo hloupost již rozebral elektrikář.
3) signál je znehodnocen stochastickým brumem.
Pravda: tento jev je ďábelským vynálezem samotného Formola. Něco takového jsem nezažil za 30 let praxe.

Závěr: Formol v životě žádné EAV neviděl. Dokumentuje to i jeho podiv nad elektrodou se zářezy. Jeho znalosti měření a elektrotechniky jsou opravdu katastrofální. Znalosti bioelektřiny také. O praxi v čemkoli nemluvě. Obdivuhodná je pouze troufalost psát o něčem, co nikdy neviděl, posuzovat jevy na které mu nestačí kusé a dost deformované vzdělání. Absence logiky to však vysvětluje.
Pozitiva: jak již někdo podotkl, dobry komik. Neuvěřitelná vytrvalost a vůle mít poslední slovo. Třeba hloupé. ale hlasité .
Formol, 29.03.2008 22:31:19, IP: ***.***.65.7, #42340
Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).
EAV, 29.03.2008 22:38:50, IP: ***.***.15.236, #42342
Formolovy znalosti:
1) EAV meří nepatrné signály na úrovni šumu čili h**no.Formolův výraz.
Pravda: měření odporů řádově desítky kOhm není problém, šum je zanedbatelný. Plete si to s EKG.
2)indiferentní elektroda se nemusí namáčet.
Pravda: tuto Formolovo hloupost již rozebral elektrikář.
3) signál je znehodnocen stochastickým brumem.
Pravda: tento jev je ďábelským vynálezem samotného Formola. Něco takového jsem nezažil za 30 let praxe.

Závěr: Formol v životě žádné EAV neviděl. Dokumentuje to i jeho podiv nad elektrodou se zářezy. Jeho znalosti měření a elektrotechniky jsou opravdu katastrofální. Znalosti bioelektřiny také. O praxi v čemkoli nemluvě. Obdivuhodná je pouze troufalost psát o něčem, co nikdy neviděl, posuzovat jevy na které mu nestačí kusé a dost deformované vzdělání. Absence logiky to však vysvětluje.
Pozitiva: jak již někdo podotkl, dobry komik. Neuvěřitelná vytrvalost a vůle mít poslední slovo. Třeba hloupé. ale hlasité .
IT, 29.03.2008 22:57:48, IP: ***.***.89.110, #42343
1) Šrámek byl usvedcen z podvodu, kdyz psal falesny anonymni mail jmenem Doc. MUDr. Koutenskeho - sam se pod tihou dukazu Šrámek přiznal (kdyby to neprovedl tak diletantsky, nikdy by odhalen nebyl...). Pri pohledu shora nemam potrebu komentovat jeho (jim samotnym precenovane) IT znalosti.
1:0

2) Na dotaz, kdy prováděl měření EAV, nedokáže nebo raději nechce odpovědět. Evidentně žádná měření neprováděl ani neviděl.
2:0

3) Důkazem nechť je i neznalost, jakým způsobem se provádí eliminace přechodového odporu. Kdyby měření 1x v životě prováděl a nebo sledoval, dokázal by odpovědět. Zvlášť když ví, že obecným principem je konstatní tlak a hydratace. U EAV o tom ani netušil !!! Nakonec mu byla správná odpověď prozrazena.
3:0

4) to, ze nerozpoznal, ze elektrikar a IT jsou dva ruzni lide, je sice chyba v diagnostice, ale bod si za to pripisovat nebudu. Kopani do mrtvol neni etické.

Konecne skore 3:0, cemuz se ve fotbale rika vyhra rozdilem tridy.
V podstatě tato výhra není vůbec důležitá.

To podstatné je, že Jaromír Šrámek se tady zasvěceně pouští do diskuzí o něčem, co nezná a co maximálně viděl z jedoucího rychlíku.
barman, 29.03.2008 23:00:10, IP: ***.***.15.236, #42344
Jaroušek už je unavený a šel spinkat s medvídkem. Brum, brum, brum
Formol, 29.03.2008 23:01:26, IP: ***.***.65.7, #42346
Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).
EAV, 29.03.2008 23:26:37, IP: ***.***.15.236, #42349
Formolovy znalosti:
1) EAV meří nepatrné signály na úrovni šumu čili h**no.Formolův výraz.
Pravda: měření odporů řádově desítky kOhm není problém, šum je zanedbatelný. Plete si to s EKG.
2)indiferentní elektroda se nemusí namáčet.
Pravda: tuto Formolovo hloupost již rozebral elektrikář.
3) signál je znehodnocen stochastickým brumem.
Pravda: tento jev je ďábelským vynálezem samotného Formola. Něco takového jsem nezažil za 30 let praxe.

Závěr: Formol v životě žádné EAV neviděl. Dokumentuje to i jeho podiv nad elektrodou se zářezy. Jeho znalosti měření a elektrotechniky jsou opravdu katastrofální. Znalosti bioelektřiny také. O praxi v čemkoli nemluvě. Obdivuhodná je pouze troufalost psát o něčem, co nikdy neviděl, posuzovat jevy na které mu nestačí kusé a dost deformované vzdělání. Absence logiky to však vysvětluje.
Pozitiva: jak již někdo podotkl, dobry komik. Neuvěřitelná vytrvalost a vůle mít poslední slovo. Třeba hloupé. ale hlasité .
Formol, 29.03.2008 23:31:16, IP: ***.***.89.110, #42350
Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).
Formol, 29.03.2008 23:32:38, IP: ***.***.89.110, #42351
Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).

Tak malé opáčko, aby bylo patrné, že IT (nyní se podepisující EAV) je lhář:
28.3.2008 14:59 jsem psal:
přechodový odpor, zejm. jeho variabilita, se v civilizované medicíně eliminuje
- hydratací
- zajištěním konstatního tlaku
=> EAV nezajišťuje v základním uspořádání ani jedno => měří leda prd ;)

Posléze jsem rozvíjel, proč EAV nezměří nic, i kdyby náhodou něco měřit mohlo (chyby měření, o kterých ale IT/elektrikář netuší vůbec nic). Přesto IT tvrdí, že jsem o hydrataci nic nepsal. Závěr je jasný - je to i**ot nebo lhář, nejspíše však prolhaný i**ot.

Polovodič(=elektrikar) se tu také projevil jako hlupák, protože podle něj stačí k eliminaci chyby navlhčit jen jednu elektrodu (ta druhá je přece indiferentní, chyba kolem ní asi jen projde :D ) - teprve když pochopil, jaká je to blbost, začal tvrdit opak (tj. vlhčí se obě elektrody). Tím se ovšem nechal nachytat při průhledné lži, protože lze snadno dohledat manuály, které výslovně doporučují vlhčit nanejvýše "měřicí" elektrodu; obvykle jen při slabém "signálu". Takový přístup ale nepřekvapuje, protože IT a elektrikar představují pravděpodobně jednoho a téhož Heinova poskoka (zřejmě neplaceného, činícího tak z vrozené méněcennosti) :D

-----------------------------
A jak si IT vede:
1. nebyl schopen odpovědět ani na základní otázky z IT
2. ukázal, že nemá ani základní představu o teorii chyb měření
3. ukázal, že nemá ani představu o zajištění dobré vodivosti kůže
4. nechal se nachytat do jednoduché pasti prokazující, že je Heinův poskok.
5. to, že se chytil do pasti a prozradil na sebe, že je Heinův poskok, vydává ze svůj úspěch
6. s tím vším se dokázal vyrovnat jen infantilním způsobem - totiž popíráním
7. nechal se nachytat při až trapně průhledné lži - ale i tu důsledně a navzdory důkazům popírá
8. valná čast jeho "příspěvků" jsou jen logické klamy ad hominem - ale i ty postrádají originalitu
9. nedostatek jakýchkoliv argumentů se snaži zamaskovat výkřiky pod různými nicky
10. jako každá správná LAMA, zvolil si IT nový nick (EAV, ...) - a to i když musel tušit, že je směšný. Skutečně, zásah do vlastní brány..
11. chudáček IT/EAV konečně dospěl do stádia, kdy se odhalil jeho naprostý primitivizmus hospodského povaleče - jeho příspěvek pod nickem "skumavka" jasně ukazuje, co je to za ubožáka a jaké má hodnoty :D

naproti tomu mně se nepodařilo
1. vymámit ani jeden korektní argument ani od IT ani od jeho altereg (elektrikar, Karel,....)
2. přestat se smát jeho omezenosti - měl bych totiž plakat nad tím, že něco takového mohlo projít základní školou...

tedy skóre je 11:2 v můj prospěch. Ale netěší mě to - nebaví mě vytahovat se nad mentálně retardovaným jedincem...

A skóre polovodiče? Také nic moc - protože nedokázal nic, co tu tvrdil, podložit odkazem na relevantní zdroj - a to ani po opakované výzvě. Zato se nechal opakovaně nachytat při průhledném dětinském lhaní.
Pomíjím tím fakt, že intelektuální "úroveň" a podobnost chyb (gramatických, stylistyckých, věcných,...) jen potvrzuje hypotézu, že elektrikar a IT je jeden člověk - Heinův poskok (jak svojí nebetyčnou hloupostí IT sám potvrdil).
---------------------
Myslím, že je evidentní, že s dvojjediným lhářem lama/polovodič (možná dvě těla, ale stěží jeden mozek) nemá diskuze cenu, protože nejsou/není schopni ničeho jiného než lží, pomluv - a nadávek (člověk, kterého je mi líto, mě totiž nemůže urazit).
        Předchozí   1 .. 17181920212223 .. 49      Následující
Přidat příspěvek k tématu Mám prosbu na Formola
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.