Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panická porucha

EVIK, 25.02.2011 12:45:13, IP: ***.***.110.136, #127976
mirku.myslim si ze mas pp, a je ti blbe a ty jsi myslis ze je to zmenou pocasi, ono se venku neustale meni tlak ....a to ma urcite vliv na nase telo taky je me nekdy vic zle kdyz je venku divny tlak ale myslim ze to am za nasledek pp, me zas pripada ze se me to stane kdyz vipiji kavu ale o jsou asi jen nahody jen jedine co sem slysela je ze nekteri lide blbeji snasi pobyt u more pac je tam jiank nez u nas ale myslim si ze, ty mas pp.... ono je to pekna mrska ale mas se fajn kdyz mas duchod
mirek, 25.02.2011 13:01:52, IP: ***.***.20.213, #127979
Jana
já Ti to neberu,máš pravdu.Já jsem po lékařích taky chtěl jen jedno - abych byl zdravý.Nepovedlo se a že jsem musel do důchodu to je druhá věc.A můžu Ti říct,že jsem přišel o dost dobře placenou práci,která mě bavila.a za tu dobu marodění a důchodu jsem přišel o ..... pár set tisíc.Bez kecu.
evik, 25.02.2011 13:22:48, IP: ***.***.110.136, #127980
nojo duchod je almuzna
mirek, 25.02.2011 13:26:51, IP: ***.***.20.213, #127981
Takže z jiného soudku

Co nám to počasí vyvádí !!
Naříkáme si na počasí. Jsme špatně naloženi, když je pod mrakem nebo před bouřkou. Jsme veselí a máme dobrou náladu, když vysvitne sluníčko. Každý člověk reaguje na počasí. Někdo víc, někdo méně. Jsou mezi námi lidé, se kterými změny počasí doslova cloumají. Říká se, že jsou meteorsensitivní, že reagují na počasí citlivěji než druzí. Jsou lidé, kteří mají s počasím dokonce trápení. Cítí, že se s nimi něco nedefinovatelného děje. Změny vnějšího počasí působí i na „vnitřní počasí“ v nás, ať to je pocit radosti nebo naopak otrávenosti, sklíčenosti až stresu.