Diskuse - Alkoholismus zcela vážně
JCskutečný, 15.07.2010 11:04:36, IP: ***.***.129.91, #96251Jsem starý poctivec a snažím se mít o svoloči přehled .Mám Vás všechny hezky srovnané. Jste opravdu obyčejné nuly nic víc nic mín. Hovoř k tématu a běž na DOKTORKU za Líbou tam nepíši přes půl roku tak tam můžeš perlit ty nádhero. 29+29 bez cigaret a alkoholu ,více se snažte
Ty, 15.07.2010 11:07:07, IP: ***.***.30.18, #96252jsi obyčejnej smradlavej KOKOT,na kterýho všichni SEROU !
KP, 15.07.2010 11:08:59, IP: ***.***.21.114, #96253Ta vysoká tě tak vždycky nadzvihne, to je zvláštní. Ty zuříš? Jen záviď. Smát se...to je jen tvoje toužebné přání.
A když už JC, pro tebe jsem PAN inženýr. Školu jsme spolu nestudovali, abys mi tykal. Tobě jako spodině společnosti - alkáčovi, tykat samozřejmě můžeme všichni.
Můj příspěvek o mrtvici jsi nepochopil, ale to se dalo čekat. Oni ji většinou dostanou vzteklouni - cholerici, taky vědecky podložené. A o mé plíce a játra se nestarej, ty na rozdíl od tvých ten očistec kouření a chlastání nezažily. Přesně nevím, na co narážíš, že hlásám. Aby lidi žili nezdravě? Nic takového nepíši, ale to je nejspíš asi jedno, protože ty si vymyslíš co chceš.
Jsem tu, protože jsi kašpar a baví mě tě sledovat. Tvá blbost se vyvíjí....až zmizíš, zmizím taky a konečně to tady bude sloužit potřebným.
Nežvaň, 15.07.2010 11:12:03, IP: ***.***.20.27, #96254to tvé "nepíši tam přes půl roku" je k smíchu. Jasně, že nepíšeš, protože nemůžeš:-))) Kdyby to jen trošku šlo, nacpal bys tam ty své zblitky taky. Nějaké přeposlání tvé žádosti o výmaz si strč někam ty žvanile, napíšu ti na požádání žádost o co chceš.
Jsi akorát tak starý pitomec a nemáš srovnané vůbec nic co se nás týká, to si jen namlouváš:-)) o srovnání tvým myšlenkových pochodů vůbec nemluvím:-)))