Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Alkoholismus zcela vážně

Dáša, 29.05.2010 8:39:07, IP: ***.***.217.2, #92109
Poslechla jsem Tě, a zeptala se, dobře Jendo?Odpověděl jsi jako dochtor.
JCskutečný, 29.05.2010 8:58:09, IP: ***.***.129.91, #92110
Taky jsem studoval vysokou v Červeném Dvoře a jako učitele jsem měl vynikajícího . MUDr Kubíčka a dojížděl DOC.Skála z Apolináře na Klusy. Je radost abstinovat ,když jsem měl takové učitele . Psal se rok.1983 A všem přeji krásný den bez mráčků
JCskutečný, 29.05.2010 9:02:18, IP: ***.***.129.91, #92111
Pájo kdy naposled před tímto svým ubohým příspěvkem jsi sem psala?
jana, 29.05.2010 10:03:22, IP: ***.***.165.56, #92113
bože on si napisinkuje všemi jmény a odepisuje neboj zdena,iva,dáša,jsem já ale dík íáíá za odpověd
jana, 29.05.2010 10:07:06, IP: ***.***.165.56, #92115
bože on si napisinkuje všemi jmény a odepisuje neboj zdena,iva,dáša,jsem já ale dík íáíá za odpověd
jana, 29.05.2010 10:16:05, IP: ***.***.165.56, #92117
JCskutečný, 29.05.2010 10:56:30, IP: ***.***.129.91, #92118
Panebože už Jano nepij .Vždyt já za nikoho nepíši .Víš co ,at ti ukáži dobrou vůli. Pomodlím se za Tebe třikrát zdrávas pana Maria . Odpust té bludné Janě její zbloudilé myšlení a ukaž ji cestu pravdy a pomáhej ji Bože . Tak a ty se dej ty vráno na pokání . Posílám pozdravy Dáše ,Ivě,Ivetce,Zdeničce skutečným dámám .
jana, 29.05.2010 11:58:52, IP: ***.***.165.35, #92119
ty jsi vážně blb,já se podepsala iva,dáša,zdena psala za ně.A ty už je opěvuješ já jana psala za všechny,modli se nech ti pán bůh dá trochu zdravého myšlení.
Pepa, 29.05.2010 13:56:01, IP: ***.***.217.2, #92122