Diskuse - rakovina slinivky břišní
Pavla, 16.08.2012 10:19:40, IP: ***.***.166.41, #167522Flavio, děkuji za odkaz, určitě se podívám. Také mě to pořád nutí hledat a hledat informace o rakovině, snažit se nějakým způsobem zabránit dalšímu opakování. Co do dnes nechápu je skutečnost, že navzdory lepším diagnostickým přístrojům nenajdou lékaři nádor včas. To, že ve slinivce - je pravdou, že je uložená za žaludkem a může být třeba špatně vidět, ale v játrech? A navíc, existuje CT a tam je vidět vše, takže ta pozdní diagnostika - to mě přijde divné. Po smrti svojí dcery jsem přestala lékařům věřit, u nás dlouho odbývali bolesti zad a v mnoha případech tady na diskuzi také vidím liknavost. Myslím si, že kdyby se chtělo, musela by se rakovina najít včas.
Já, 16.08.2012 11:37:38, IP: ***.***.41.174, #167524A proč vás to nutí?
Je potřeba abyste žili dál a ne se ohlíželi pořád zpátky a řešili rakovinu, tím jí můžete akorát znovu přivolat .
věnujte se svým blízkým a neohlížejte se, svým zemřelým dopřejte klid , takhle je jen taháte z hrobu ......
Pavla, 16.08.2012 20:45:12, IP: ***.***.180.79, #167545Myslím, že se to těžko vysvětluje někomu, kdo nepřišel o dítě. Ta bolest je ukrutná, nelidská, zoufalství strašné. To, že takové soužení přinese nemoc, to je jasná věc. Někdy mě tak bolí srdce, že si říkám, že mi pukne. Hlavou pořád běží film... nepřetržitě, ve dne i v noci. Věnovat se blízkým? To se snažím, ale nejde mi to. Jen jí bych chtěla u sebe mít, jen jí. Svůj život bych bez váhání dala. To nepochopíte.
já, 17.08.2012 7:17:48, IP: ***.***.134.110, #167553Protože seš sobecká a myslíš JEN NA SEBE PETRO A LITUJEŠ SEBE .
V tom je ten problém.
Kdybys neměla ráda jen sebe a myslela víc na druhé, nelitovala by ses tolik..
Tahle situace je pro tebe výzva,abys nebyla tak zahleděná na sebe , proto se to stalo.
Tím jak dceru pořád řešíš , jí nedopřeješ klid , taháš ji z hrobu, protže lituješ akorát sebe , na ní se neohlížíš .