Diskuse - operace krční páteře
pro Evičku, 07.12.2011 11:57:31, IP: ***.***.196.46, #155667 Ahoj Evičko,
dneska to na mě dolehlo, s tou prací. Snad něco pak najdu,ale akorát se tim stresuju víc. Když to člověk nemůže vědět viď jestli se to bude zhoršovat nebo ne, teď už to víš a příště budeš opatrnější. Máš pravdu, ta škola mi moc nepřidává, zítra píšem z matiky a to není zrovna můj přítel, akorát se tim nervuju. Teď jen nevim co bych řekla tomu neurochirurgovi, kdyby mi řekl, že to budem operovat, to bych musela stále marodit, ale dr mi to chtěl už ukončit tak jsem ho poprosila ještě do konce roku ať mi to drží, že nevim co bude, ale včera mi do telefonu jasně řekla, že už se v Novém roce neuvidíme vůbec tak budu mít asi výhazov, no né asi, ale určitě. Ty mi můžeš napsat kdykoliv, vždy se těšim na tvoje písmenka :-) Tak ti držim palečky, aby tě to co nejdřív přešlo :-) Měj se pěkně, páááá
EVA pro PEŤKU, 09.12.2011 8:57:43, IP: ***.***.111.15, #155726Ahoj Petruško,
tak doufám, že to vše nějak zvládáš , jednak zdraví a také školu.
Ono se to nezdá, ale tím zkouškovým obdobím si také celá ztažená a ve stresu- tak ta páteř je napjatá a to ti nepřidá.počkej po zkouškách, jistě se ti zas o něco uleví.
Ještě sem ti chtěla říct, že v Praze a v Poděbradech má ordinaci nějaký p.Dr Ondřej Toman, už sem o něm něco slyšela, je to neurolog, byl i v ČT, v SAMA DOMA, zabývá se chiropraxí, akupunkturou, atd. a říkal tam, že dokáže i po jedné návštěvě pomoci napravit páteř.Najdi si to na netu, zadej jeho jméno a přečti si to.Já sem po operaci, tak nevím, zda by se mnou něco dělal, ale manžel má problémy právě zatím neoperovatelné a špatné držení té krční, tak o návštěvě u něj budem uvažovat, snad aspoň konzultace, a co by řekl.Tak o tom popřemýšlej.Zatím tě moc zdravím a měj se.Pááá.E
pro Evičku, 09.12.2011 16:33:37, IP: ***.***.196.46, #155748Ahoj Evičko,
děkuju, zatim se držim co se týče té školy, nějak to dám :-)
Jinak máš pravdu, ty stresy moc nepřidej a pak je člověk akorát tak stažený.
Evičko ten doktor Toman je od nás z Neratovic, chodila jsem k němu už před deseti lety, když mě brala ta ruka, takže ho znám. On je sice dobrý, ale bere si nehorázný peníze za to všechno. Jeho kolegyně co sedí s nim v ordinaci si řekla za moje odblokování tý krční páteře 600, docela síla. Jinak jsem dneska volala synovi od doktora Chroboka, jak jsem u něj byla na neurochirurgii, mám jeho syna v přátelích a on má svou ordinaci taky a prý mám za ním přijít, prý tam mě jeden přístroj, který zjistí jak moc je utištěný ten nerv, tak jsem zvědavá.
Tak jsem zvědavá co vám dr. Toman řekne, co se týče manžela, hlavně aby pomohl, ale jak jsem psala, je dost drahý. Taky se měj pěkně a opatruj se, pááá
pro Evičku od Žanety, 11.12.2011 17:41:59, IP: ***.***.104.251, #155818Ahoj Evi.Děkuji za odpověd.Polehávám jak se dá ,ale nenechá mě to klidnou a občas se vrhnu na vaření ,ale jen tak něco co mě nezabere moc času a námahy.Zarezilo mě ,že mě chtějí vidět až na kontrolu v dubnu .Žádný rengén nechtějí vidět tak nevím .Moc cviků mě taky neukázali a límec bych měla už sundat a jen při zátěži.Tak já nevím dávali mě tam CERAMILEM.Ještě jsem se ani nedívala na internrt jak to vypadá.Chtěla jsem se tě zeptat jestli se ti ty problémy vraceli po operaci někdy jaký jsi měla před tím.Dneska mám nějak špatně citlivou půlku hlavy a takový občas mrazení v ní.Špatně se mě i dýchá,ale to si myslím ,že to mám z toho otoku na krku.Občas takový divný stavy mrazení v levé noze nevím jsem z toho špatná,ale doufám že to bude ok.Je to krátká doba po operaci.Jinak se snažím odočívat,ale je to ůnavný nedá senic dělat .Ven ještě nechodím motá se mě hlava .Doufám,že se toho zbavím jak tvoje kamarádka .Tak se měj hezky a na ty vánoce to moc nepřeháněj ahojda Žaneta
EVA pro PETRUŠKU, 13.12.2011 9:15:27, IP: ***.***.111.15, #155921Ahoj Petruško,
no, tak to sem ráda, že o Dr.Tomanovi něco víš, ale mám prosbu - já totiž nevím proč, nechci být zaujatá , nebo nespravedlivá - ale já těmto metodám, " odblokovávání,napravování, apod.", moc nevěřím, a manžel má fakt problémy ( motání,tlaky do hlavy, zvracení, atd.), má potvrzené, dle MRI, špatný "postoj " té krč. páteře, posun obratlů, mírné výhř. plotének - a náš neurochirurg je moc hodný člověk a odborník - a zatím čeká, netroufá si operovat - ( prý tyto případy občas " ustoupí " samy, časem, po nějaké psychické úlevě, a vlivem fyziolog. změn v těle, se to upraví samo)- tak já nejsem nakloněna těmto metodám, do čeho chce muž jít - tedy k Dr. Tomanovi a nechat se napravit "silou"!Mám velký strach, aby mu to neublížilo víc - navíc mám já špatné zkušenosti, ikdyž sem tam měla trochu jiný problém.
Můžeš mi, prosím, napsat víc poznatků a zkušeností , i od jiných lidí, když je tam od vás - zda opravdu máme jet takovou dálku, a riskovat ??Prosím napiš vše i to negativní, já mám vážně obavy!§
Díky moc.
Ty se snad nějak držíš, po novém roce zas budeš vědět víc.Stále na tebe myslím, ale , uděláš zkoušky, a jistě se ti uleví§
Páá, a díky za poznatky a určité příklady, budu ráda.E
ŽANETĚ EVA, 13.12.2011 9:20:46, IP: ***.***.111.15, #155922žanetko, neboj se, nic se ti nevrací - to je normální - také sem to tak měla a nadávala, že na to šla !
Máš to tam celé oteklé, je to ohromný zásah, ty otoky tam tlačí na vše kolem, na nervy, tkáně, svaly, cévy - neboj, ani to mluvení sem měla.
Hlavně buď opatrná, já první dva měsíce jen chodila na procházky (zabalený krk v šále), a ležela!
Tak se polepši !A žádné cukroví, vydrž to !
Nic nezvedej, nezakláněj, nerotuj krkem !
Procvičuj pomalu , sama, do bolesti a nelítej v této zimě někde po rehabkách - ať ti tam s tím nepohnou - na to je čas na jaře.
Tak na tebe myslím, nestresuj, nekontroluj se stále- a hlavně opdpočívej !!
Páá.Eva
pro Evičku, 13.12.2011 15:54:50, IP: ***.***.196.46, #155938 Ahoj Evičko,
co si pamatuju, když mě brala těch šelt ruka tak se snažil semnou něco dělat, ale k ničemu to nevedlo, jen samé rezonance, EMG a nic tak jsem se sama naštvala a objednala se na neurochíru a tam se to rozjelo. Někdo tady říká, že jsou to vydřiduši, že jen berou peníze za narovnání a různé mastičky, nejhorší je, že to nemaj ani napsané na svých stránkách, že vybíraj takových peněz a po mě pak chtěli 600, ještě jim dlužim dvě stovky, že bych se na ně nevyprdla, maj to tam mít napsané. Zase u nás soused říká, že je dobrý co slyšel. Ono asi jak na co. Na stránkách píše, že narovnává jemnou technikou, žádné škubání. Tady ti posílám jeho webovky //chiropraxe.cz/mudr-o-toman/ Věřim, že máš strach, taky bych měla. Na krční páteř chce fakt najít dobrého chiropraktika, nikdo jiný ať na manžela nesahá, na tohle mě upozorňoval i praktik, že na mě nesmí sáhnout nikdo kdo to neumí. Jedna zástupkyně v práci říkala, že jedna její známá šla si nechat odblokovat krk a ten fyzioterapeut ji trhnul krkem takovym způsobem, že ji přefiknul míchu a ta paní je cela ochrnutá, takže ležák. Strašný. Nevim, nějak mám z toho obavy a i já jsem se bála, když mi ta dr. Tomanova kolegyně kroutila krkem. Tak mi pak dej vědět jak jste se rozhodli. Třeba zkusíte jen konzultaci a pak se rozhodnete. Budu držet palečky. Mě už je líp, občas to zabolí, ale jak jsem teď doma tak to jde :-) občas si vemu Tramal nebo bandáže a pak to zase přejde. Teď jsem si vlastně uvědomila, že jsi z daleka, zkus si najít toho dr. Tomana na znamylekar a uvidíš jaké tam budou komentáře k němu, ale na to se člověk asi nemůže spolíhat. Máš pravdu, po těch zkouškách to bude taky lepší. Jinak jsem ti asi moc nepomohla co se týče toho dr viď. Já už těmhle dr moc nevěřím, protože jsem stejně vždycky skončila na kudle a akorát se to vše dlouho protahovalo.
Měj se moc krásně a písni, páááá
Michaela, 13.12.2011 19:54:40, IP: ***.***.60.47, #155949Obema Vam moc dekuji za podporu:) Dnes jsem neco malo napekla a je mi dobre.Spis me zacinaji bolet zada, od toho nicnedelani a flakani se. OP jsem nezrusila, i kdyz mi ted nic neni, ale pry se to muze kdykoliv vratit a je pry lepsi, kdyz to odoperuji, pokud to neboli, jsou nervy kde maji a neni to natekle.Kdyz je udajne bolest, je pooperacni stav horsi..tak nevim, kazdopadne cas utika, po Vanocich vyrazim na OP a pak doufam, ze do jara budu v praci:) M.
M, 13.12.2011 19:56:27, IP: ***.***.60.47, #155950Pro Zanetu a Evu :)
Dalibor, 14.12.2011 7:18:51, IP: ***.***.56.38, #155966Ahoj holky,tak si pročítám vaše zkušenosti s léčbou zad,co se týče alternativní medicíny(tedy spíš rádoby medicíny) hrůza!!! nemá to sice vůbec nic společného s tím,co děláme mi,ale vůbec se nedivím,že mě tu nikdo nebere vážně.
MICHAELE - EVA, 14.12.2011 8:40:27, IP: ***.***.111.15, #155968Míšo,
udělala si správně, pokud operatéři vidí, že je třeba operovat - neváhej !§Opravdu buď ráda, že to jde operovat, a že ti to doporučují !
" OPRAVÍ " ti to včas, nebudeš zbytečně trpět a dlouho se hojit, atd. Nervy se ještě nestačily poškodit - tak upaluj na OP, věř doktorům a že vědí, co dělají , když tě berou na OP - co by jiní dali za to, kdyby to šlo operovat, viz. můj muž !!
A to, že tě to nebolí , neřeš - ono by se ti to stejně vracelo, a hůř a hůř - věř mi, znám to- také jsem tu chybu dělala , pak trpěla zbytečně dlouhoa s komplikacema!!
Šetři se, nestresuj, děláš dobře !§Budu na tebe myslet!!
Páá Eva
PááEva
EVA pro PETRUŠKU, 14.12.2011 8:46:31, IP: ***.***.111.15, #155970Peti,
já myslím, že pokud tam nemáš výhřezy ploten - jakože dle MRI ani ne, tak se ti ulaví- časem!
Vidíš, že si doma, v klidu, zvládáš školu, si v teple - asi si byla vystreslá a stažená - a ono to tam pracovalo ale špatně !§
Sem moc ráda, že se částečně ulevuje - budu ti držet pěsti !!
Dík za info. o Dr. Tomanovi, - já nevím, mám z toho napravování strach, ať se manželovi nepřitíží !§
Opravdu nevíš víc případů, když je tam od vás, zda vážně někomu pomohl napravováním !!!???
Zkus se pozeptat šířeji !!
Moc děkuji !Promiň, že otravuji, ale ona to není sranda, je to krční, ne bederka , ta je odolnější.
Pááá Eva
Dalibor, 15.12.2011 20:34:12, IP: ***.***.56.38, #156090Ahoj Evi,je to obrovská škoda,že neznáš a nepoznalas to,jak jdou záda uzdravit technikou,kterou se učím.V pondělí za mnou byli manželé,kteří na tom byli moc špatně,opravdu tak moc,že mě řekli.Bud operace nebo nám pomož ty,tak už nejde dál žít.Dneska se stavili a řekli,záda nebolí,prostě úplně paráda.Nechci se chlubit,ale opravdu to jde a daleko lépe než u doktorů.Prostě bolesti zad(tedy posun plotének)je mechanická porucha,kterou se musí řešit jen mechanicky,ale nejde o nápravu páteře,jde o uvolnění obratlů(oddálení od sebe) at se ploténka sama vrátí na místo kam patří.
Romcia, 16.12.2011 11:54:01, IP: ***.***.149.38, #156109Dobrý den,řeším dilema jestli operovat nebo ne. Můj neurolog mne doporučil k operaci a 3,01,mám termín na neuroch. v ÚVN.moje praktická lékařka s operací souhlasí ale hlevní slovo bude mít neurochirurg. Už teď se bojím že uslyším stejný výsledek....operace je nezbytná. Bojím se ale současný stav je neudržitelný....jsem OSVČ a potřebuju fungovat....mám bolesti ramen, za hrudí levá ruka mne od lokte po konečky prstů brní,nic v ní neudržím, neumím ani popsat jestli mne víc bolí nebo brní..
můj nález z MR
Konkstrukčně relativně úzký kostěný kanál páteřní s mírnou degenerativní akcentací zůžení v segmentu C3/4 drobným bulgingem disku šíře 2-3mm.
Excentrická široce založená paramediální až foreminálně zasahující protruze disku C5 zleva šíře 4-5mm odtlačující výrazně levou ventrální konturu durálního vaku se zúžením vaku na cca 7mm AP s zřetelným tlakem na levou ventrální konturu míchy. Výrazná spondylogenní a diskogenní stenoza levostraného neuroformina C5/6 s útlakem levostraného kořene C6.Méně výrazné spondylogenní zúžení pravostraného neruofomaina C5/6.
Široce založená mediodorzální protruze disku C6 šíře 4mm s útiskem vaku na průsvit 7mm AP,stísněním až lehkou kompresí míchy t.č. bez zřetelných MR známek myelopatie.
Spondylogenní zúžení neruofomaina C6/7l utr..
Polydiskopatie s vícečetnou chondrozou v segmentech C5/6 C6/7 osteochondrozou.
Poradí mi prosím někdo co s tím?
EVA pro ROMCII, 19.12.2011 12:02:33, IP: ***.***.111.15, #156204ROMI,
jen ve zkratce - mám po dvou Op páteře, jak krční, tak bederní, tak mám něco za sebou a i dost zkušeností !
Také jsem na tom byla podobně jako ty - tedy s tím váháním a nejistotou - ale teď s určitostí vím, že bych šla do operace.
Jakmile ti lékaři řeknou, že je třeba operovat, tak poslechni a jdi!
Máš vyhřezlé ploténky a spousta jiných problémů a od toho ti operace uleví, nic víc !
Když půjdeš včas, nebudeš to tam mít tak poškozené a ty nervy utlačené, vše se rychle zhojí a budeš zas v pohodě !
Dnes jsou lékaři machři, samotné Op se neboj, já byla pátý den doma !
Jdi včas, pokud neurochirurg řekne - zbytečně se netrap, uleví se ti !
měj se.E