Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - operace krční páteře

DALIMU EVA, 18.11.2011 8:43:36, IP: ***.***.130.190, #154936
Ahoj DALI,
já opravdu nepotřebuji a ani nechci řešit ty bolesti - zatím k tomu nemám důvod.Bolesti zad od krční pát. vlastně téměř vůbec nemám, jen když se víc namáhám , ale to má každý druhý, myslím.
A bederní p. také tak, samozřejmě musím ještě stále opatrně, sem ani ne 5měs. po OP, mám tam implantát, nahrazenou celou plotnu, tak to musí sednout, zarůst, zvyknout si, prý to je na dýl - že jako implantát tam sedí, ten by se pohnout neměl , ale to celé okolo se hojí nějakou dobu.
Já bolest jako takovou neřeším, to je pro mne zanedbatelné - ty moje záda za ta léta neřešení těch problému, stran liknavosti a zlehčování situace neurologů - dostaly zabrat, takže to bude trvat, než se dají dohromady, ale já to tak beru, běžně pobolívají záda každého.
Mě spíš trápí to, že i po OP, mám to brnění.Prst na ruce není úplně necitlivý, mám jen na jeho konci zhoršenou citlivost, pobrnívá, sem tam jím projede "proud ", ale pro mě je to nepříjemné, chtěla bych se toho zbavit - a pochopila sem, že toto Saša umí.A to samé ta ploška zezpod nohy, brní, a je občas studená !Vím, že tam ty nervy dostaly dostaly zabrat a že regenerace nervu trvá léta, ale pochopila sem, že Sša to zná napravit rychleji.Kdyby nebylo toho, tak se cítím dobře, ale jak říkám, sem " sešroubovaná" v krční i bederní - do toho se Saša pouští také ??znáš jeho zákroky a víš, v čem pomáhá, psal si, že dal ruku tvé ženy do pořádku, tak musí mít nějaké zkušenosti, ono, každé pozitivum a dobrá zkušenost člověku moc pomůže !§Vše je prý v hlavě a je to o psychice, tomu také moc věřím, ale já teď mám tu psychiku oslabenou.
Zdravím tě, měj se.
pro Evičku a Dalimu, 18.11.2011 9:25:52, IP: ***.***.196.46, #154937
Ahoj Evi,
to máš pravdu neni to podle mých představ, ale co se dá dělat. Jen mě mrzí, že dr neví o těch degenerativních změnách, to mě mrzí, třeba by navrhnul jinou léčbu. Naštěstí výhřez nemám, to mám i v popisu. Já tam mám v tý krční skoliozu, artrozu a počínající spondylozu, osteochondrozu a chondrozu a to dr právě neví. No nic, teď už se nedá nic dělat, buď zaberou ty léky s tim obstřikem a nebo tam půjdu znova, jen nevim jestli k němu ještě. Jsem obejdnaná na 12.1. ke svému neurochirurgovi, který mě operoval tu bederní páteř. Tam jsem měla právě artrozu a stenozu tak mi dal ten implantát na ulehčení a je mi teď fajn. Jsem zvědavá na ten obstřik, mě ho dělali na bederku a vůbec nepomohl. Ale třeba tohle pomůže, aspoń teda na ten otok, ten už je tam teda pěkně dlouho, když mě to bere osm měsíců, teda jestli je to od toho. On člověk má vyzkoušet vše a operace je to poslední, když to není až tolik nutný, takže se nedivim doktorovi, ono by to spíš mohlo uškodit. Na neurologii jsu v úterý tak jí dám tu zprvávu z neurochíry a jsem zjedavá zda mi napíše žádanku někam na ten obstřik a co bude říkat,že jsem byla na neurochíře, ona o tom neví :-D Jinak z toho obstřiku mám docela hrůzu, prý to na krční bolí víc než na bederní, bederka byla dost nepříjemná.
Děkuju za pěstičky, páááá

Ahoj Dali,
děkuju, ta Plzeň je asi odemě tak 170 km, ještě by se to dalo, ale bohužel beru docela málo, takže tohle bych nedala. Zkusim ty léky a uvidim jak to zabere.
pááá
petrušce, 18.11.2011 11:48:22, IP: ***.***.130.190, #154938
Peti, takže ty tam máš jasně napsané, že výhřez plotének tam nemáš ???No,tak to je na druhou stranu také dobrá zpráva - nemusí tě teď akutně operovat.Opravdu vyzkoušej ten obstřik - mé tetě to okamžitě zabralo a měla pokoj, vlastně ho má doteď ! Jednou ti to nezabralo, ale pokaždé to není stejné !Ty tam v té krční p. máš opravdu dost nálezů - asi to chce vyzkoušet , to , co teď máš předepsané, no a pak uvidíme.Nech si napsat ten obstřik co nejdříve, ať víš, co to udělá.
Ale Peti, nemáš tam výhřez plot. - tak se alespoň, myslím, nemusíš moc bát, že ti tam ta potna utne nerv - to sem též ráda, že toto ti zřejmě nehrozí.
No, co dodat - opravdu je mi moc líto, že nemáš jasně stanovený problém, který se dá ihned řešit - ale na druhou stranu - je OP až poslední řešení a nic není ztraceno - až budeš vše absolvovat, pokud to nezabere, vydáš se s CD z MRI za jinou pomocí, máš tolik neurochirgií na výběr !
Uvidíš, co ti řekne ne neurologii, a poradíš se.
Budu na tebe moc myslet !! Páá
Dalibor, 18.11.2011 19:17:07, IP: ***.***.56.38, #154950
Ahoj Evi,na to jak jsi to ted posala,nevím co na to říct,Saša sice řekl,že i po operacích dokáže pomoc,ale jen kdy je to opravdu dobře zahojené,cca tak po roce od operace,ale nejlepší je určitě,tyto věci probrat s nim a nejlépe osobně.Co se týče tvích málo citlivích konečků prstů a studených nohou.Tak toto s páteří nemusí mít nic společného,na tyto potíže je skvělá ginkobiloba,stačí zajít do bylinkářství a koupit si čaj s této rostlinky,ale jen opravdu čistý čaj a pít ho dle návodu na obalu.Na dobré prohřátí organismu,jako celkově,ale jen jednorázově je moc dobrý kořen zázvoru,koupíš ho běžně v supermarketu.Nastrouháš ho jen kousek a povaříš s črveným vínem,prostě svařák se zázvorem,chutná to dobře a zajímavě,účinek poznáš po první decince,moc doporučuji.Co se týče psychiky je u léčby,jakékoliv nemoci hooodně moooc důležitá,Saša říká že bez vnitřního klidu pacienta je jeho snaha téměř marná a tomu věřím moc.
pro Evičku, 18.11.2011 22:19:01, IP: ***.***.196.46, #154961
Evi bohudík výhřez nemám, jen ty degenerativní změny, který můžou dráždit ten nerv a pak tam mám zánět míšního kořene. Ten obstřik určitě zkusim, na neurologii jdu v úterý tak snad mě někam pošle kam se mám na to objednat. Evičko dneska je fakt strašně, bydlim s přítelem a tak tu potají chodim někam plakat, nedá se to už vydržet. Psala jsem to mamce a ta mi celá rozčílená volala, že mě dotáhne na pohotovost, já nechci, radši se z toho vyspim, jestli to půjde, asi moc ne, vždy mě to budí ze spaní. Evi já nevim jak dlouho tohle vydržim, za chvilku skončim z toho v Bohnicích asi, přece není možný, aby to tak bolelo a myslim, že snížený práh bolesti nemám, protože jsem si i sama píchala uši, atd, takže v tom to nebude. Hrozně si vyčítám, že jsem mu to nestačila vše říct, sice na něj mám číslo na služební mobil kam mu můžou volat pacienti, ale styděla bych se mu zavolat,aby nebyl protivnej, že mu volám. Jsem zvědavá co mi řekne na tý neurologii. Děkuju, páááá dnešek je fakt nejhorší
PETRUŠCE, 19.11.2011 9:28:38, IP: ***.***.130.190, #154969
PEŤULKO,
TO MĚ TAK VŠE MRZÍ !
Já opravdu přesně vím, jaké to je, dokáži se do toho vcítit a úplně se mi připomínají ty moje podobné stavy, když mi bylo nejhůř, a já také byla bezradná, bez pomoci, jen doprošování, kdo se ti konečně bude věnovat. A pak sem se plácala mezi názory a odmítání to řešit stran neurologů ,a pak zas jasné rázné řešení od neurochirurgů - byla sem jak mezi mlýnskými kameny - a na dně !
Ale jedno vím stopro - PETI, MĚLA SEM POSLOUCHAT NEUROCHIRURGY!!!
Já vím, on spěchal, neměl den - ono na ty doktory, zvlášť na ty odborníky, operatéry, kvalifikované - je toho v těch nemocnicích opravdu moc!
Neber to jako prohru, vyzkoušej, co ti předepsal, a když to nepůjde dál, půjdeš tam znovu, a hotovo !
Si vyčerpaná, vystresovaná, naštvaná, to proto se ti i přitížilo, je to nervech a psychice - ale zvládneš to, uvidíš.
Ještě mě napadlo : já když měla ty první bolestivé záchvaty, nechtěla sem slyšet o nemocnici a plahočila sem se po ordin. neurologů - k ničemu.Dnes bych to řešila jinak - jela bych do nemocnice, na ppohotovost, ať mě hospitalizují, dají kapačky atd. a pak by se ti zas věnovali jinak - už by to řešení bylo čistě na nich - už by s patřila tam, jejich pacoš - a myslím, že to by i u mě mělo jiný spád.!!
Když to nepůjde, neboj Peti, jdi si tam lehnout, vážně - chci ti pomoci - tak teď už přemýšlím, poučena z mých chyb jinak - a takto bych to řešila dnes!!
Tam je víc doktorů, mají na odděl. víc času, než v ambulancích - přemýšlej o tom !!
Netrap se, vše jednou končí - dopadne to dobře, nemáš tam akutní nález, uklidni se a zamysli se nad variantou - do nemocnice, já být tebou, udělám to tak !!
také stále doufám, že sem šla sice za 5min dvanáct, ale mám to " OPRAVENÉ !, TAK SE TO VŠE MUSÍ PŘECI SPRAVIT - TAK VYDRŽ, ZVLÁDNEŠ TO !!
Myslím na tebe, moc.
pro Evičku, 20.11.2011 16:11:30, IP: ***.***.196.46, #155021
Ahoj Evi, takže víš jak se teď cítim viď. Je to vážně na hlavu. Souhlasim s tebou, je lepší poslechnout neurochirurga. Věřim jim víc než neurologům. Jen ten můj neurochirurg bohužel neví všechno, ale co se dá dělat. Bohužel jsem se objednala k velké kapacitě, která je časově vytížená a neměl čas moc na mě. Ze zoufalství jsem se objednala k tomu neurochirurgovi co mě operoval bederku, ale jdu tam až 12.1. psala jsem to praktikovi a on mi psal, že nesmim čekat tak dlouhou dobu, že se pokusí něco vymyslet. Taky jsem ho poprosila jestli by mohl zavolat panu doktorovi Chrobokovi jako lékař lékaři a vysvětlit mu celou mojí situaci a že jsem mu to bohužel nestačila říct, uvidíme jestli tam zavolá a nebo jestli zavolá tomu co mě operoval, zda by mě nemohl vzít dřív, uvidiíme. Jinak nevim co chce dál vymýšlet. V úterý jdu na tu neurologii ať mi napíše žádanku na ten obstřik a ať mi napíše ty kortykoidy, z nich teda nadšená nejsem, jsou prý návykové,ale co nadělám, musim vyzkoušet vše a třeba to přejde, když ne tak operace asi. Jinak to nevidim. Já bych šla klidně znova k tomu dr. Chrobokovi kdyby mě to nepomohlo, ale počítám, že půjdu na ten obstřik tak v prosinci a musim chvilku počkat zda to pomůže a když se k němu objednám tak to bude tak na březen. Ale snad mu zavolá ten praktik a řeknu mu vš. Jsi moc hodná Evi, nebýt tebe tak snad na tu neurochíru ani nejdu. Uvidim co mi řekne ta neuroložka kam mě pošle, jestli na kapačky nebo ne. Ale je fakt, že ten kdo má potíže se zády tak léky a ani infuze nikomu nepomohli, teda co znám já od jiných lidí. Ale vyzkoušet se musí vše :-) Já vůbec nevim kdy mám jít do práce, budu doma 14 dní a ještě si netroufnu, zase mě tam bude bolet ta krční a levá ruka je na prd a představ si, jde mi to i do té druhé ruky, to dělá ta artroza nebo spondyloza viď. Včera jsem si zase byla koupit bandáž na loket, už mám i na zápěstí, ať nechodim pořád v tom obinadle, musim si to vždy něčim stáhnout, ale zjistila jsem, že když to stáhnu tak ta ruka brní víc. Dám na tvé rady, musim to vyzkoušet a vydržet, ale straší mě právě ta práce, když se uschopnim tak, abych tam pak zase nekňourala bolestí a to nechci před nima, aby na mě blbě nekoukali, tak nevim jestli mám být ještě doma, aspoň do toho obstřiku. No snad mě nevyhodí, to by mě kleplo. Jsem častěji právě doma, záda zatracený. Teď ještě dělám školu dálkově a budeme mít v prosinci a v lednu zkoušky a já se na nic ještě nepodívala, vůbec neni nálada a nemůžu se pořádně soustředit. Joo a taky beru ten Aescin co mi napsal neurochirurg, ale zatim žádná úleva, stále mě to budí v noci, noo kdyby to byl karpál tak mě to nebere od lopatky po celé ruce viď. A stejně mi to jde i do té druhé, to bude od páteře. Doufám, že se tady neopakuju, jak jsem z toho vedle tak nevim co pak píšu :-D
Ještě jednou ti děkuju, pááá
Eva, 21.11.2011 10:36:13, IP: ***.***.103.255, #155041
Dobrý den prosím o vysvětlení:omezení pohybu do flexe a deflexe,rotace jsou omezeny na 80%.co to jsou myogelosy.Ramení klouby oboustranněs impingementem 1.st. Zá-CC sy., CB sy.1.utr.,impingrmant omi 1.,utr.dekuji
Dalibor, 22.11.2011 6:32:31, IP: ***.***.56.38, #155069
Ahoj Peti,jen ti chci říct,že pokud by jsi dopadla tak,že ti doktoři řeknou,že víc udělat nemůžou a tyjsi byla zcela bez naděje?klidně se kdykoliv ozvi,pokud budeš chtít vyzkoušet to o čem tu mluvím,jo nechci se opakovat,ale na tu ruku,by ti opravdu mohlo pomoct to zavěšení se za ruce,zrovna včera jsem se dozvěděl,že táta mého zetáka,kdysi v mládí trénoval spolu s Otou Zarembou,tehdy prý byla jeich dvorní lékařkou nějaká steraší paní(která už bohužel nežije)a ota měl taky potíže se zády a taky mu to často střílelo do ruky,ona ho prý léčila taky tak,ale jelikož byl obrostlí svaly,musela se na něj ještě věšet ona,aby mu tu páteř dost natáhla,léčila prý těmito způsoby celý tým a velmi úspěšně.Co se týče Borise Tichanovského,150km není zas tak daleko. Dlouhá léta léčil ruský sportovní olimpíjský tým,něž se dal na vlastní kariéru léčitele,jo kdyby ti náhodou něco říkala hudební skupina LISOPEA?tak jeden s členů této známé folkové kapely,mu dělá manažera,to je tak vše co jsem ti chtěl říct,aby jsi měla nějakou ispiraci,zkusit i jiné veci,než jen odborníky z řad moderní medicíny.
Dědek, 22.11.2011 7:11:55, IP: ***.***.209.254, #155071
Ahoj mufírku, leč si co jsem napsal, je toho 17 str.
EVA pro PEŤU, 23.11.2011 7:42:57, IP: ***.***.130.190, #155113
PETRUŠKO, myslím, že si pro toudělala hodně, no a teď nezbývá , než čekat.
Uvidíš, co ti udělá ten obstřik, je docela možné, že to tam chce tou látkou, co tam vstříknou jen sklidnit, na nějakou dobu se to tam umrtví, bolesti ustoupí, ty se uvolníš a celé se to tam uklidní.
Další dobrá věc je ta, že si požádala praktika o přímluvu u neurochirurga - oni toho mají vážně moc - a pakliže mu zavolá lékař a přimluví se, tak si udělá víc času na tebe.
Ale já bych se docela hodně přimlouvala za to řešení jít k tomu tvému neurochirur., co ti už operoval bederku - máš tam u něj záznam, už si tam byla , tak to bude možná nejlepší !
Vyzkoušej, co se dá , a pak jdi tam.Rozhodně teď nespěchej do práce , máš před sebou léčbu a stejně nejsi schopná pracovat, tak buď doma v teple a vyčkávej.
JE TO HROZNÝ, JÁ VÍM, ALE CO TEĎ VYMYSLET JINÉHO??
Ono nic netrvá věčně, něco se stane, uvidíš, jen buď teď silná, bombarduj toho praktika, ať zavolá tam a musíš to vydržet.Je mi to líto, táhne se to a člověk je pak vyřízený - ale skončí to, uvidíš, moc na tebe budu myslet!!Páá
pro moc hodnou Evu, 23.11.2011 19:42:16, IP: ***.***.56.38, #155159
Evi,tobě chci říct,že jsi skvělí člověk o kterým si myslím,že potřebuje lidem pomáhat a je obrovská škoda,že neznáš to co já a pár lidí, kteří jsou v tom tomto oboru potíží se zády opavdu moc dobří(já jen učen)Asi máš povahu co, já? a možná by nebylo na škodu,se osobně poznat,nevím?
Michaela, 23.11.2011 20:21:27, IP: ***.***.60.47, #155162
Dobry den, smim se zeptat kdo Vas v HK operoval? Me ceka take operace a jsme z toho celkem spatna...mam strach, ze to bude horsi, ze se neco pokazi apod....jiste chapete, doma deti, jsem s nimi sama :( Dekuji Misa
Michaela, 23.11.2011 20:24:23, IP: ***.***.60.47, #155163
Mate nekdo zkusenosti s operaci ve FN Hradec Kralove? dekuji, nerusim, co me ceka, tak projizdim prispevky- M.
pro Daliho, 24.11.2011 16:50:22, IP: ***.***.196.46, #155188
Ahoj Dali,
uvidim jak to vše dopadne a až se mi zklidní ten nerv tak se určitě ozvu a zkusíme nějaké to cvičení. Zatim mám být v klidu. To zavěšení se mi zamlouvá, protože to určitě dobře uvolní. Máš pravdu, Plzeň neni daleko, ale nemůžu si ten kurz dovolit z finančních důvodů. V práci mi dávaj pěknou almužnu a kor teď na nemocenské. Zatim pa
        Předchozí   1 .. 21222324252627 .. 44      Následující
Přidat příspěvek k tématu operace krční páteře
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.