Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Vysazení Antidepresiv

polli, 7.5.2010 13:46:55, IP: ***.***.101.135, #90138
Máte někdo zkušenosti s vysazováním Fevarinu a Espritalu. Léčím se pro obsedatní poruchu. Brávala jsem i Prosulpin ten už mám vysazený a nepoznala jsem změnu. Nyní mám brat Fevarinu z 100 mg na 50 mg a Espritalu jsem brala 45 mg a beru 15mg. Fevarin ted snižuju od 5.5 a přemýšlím, kdy pozná tělo účinek, že ho beru ménně?Díky za odpovědi. Pak se rovnou naráz dávkování dá na 0 nebo to budu brát obden?Díky za odpovědi. Léky beru rok a pul.
rachel, 17.6.2010 16:31:19, IP: ***.***.136.174, #93468
Ahoj, je mi 36let, jsem 2 a půl roku na ADP, první rok jsem brala APO-Citalopram, pak Pram, nasazovala jsem 10mg, pak na 20mg, první měsíc jsem myslela, že nevstanu z postele jak se mi stav zhoršil, (ty ADP jsem vlastně dostala na to, že mám pořád drážděné nervy ve střevech a trpěla jsem průjmy a bolestmi břicha, žádnou jinou poruchou netrpím) posléze se mi stav zlepšoval, přestaly bolesti střev a přibrala jsem asi 10kg, sex mi byl protivný. Asi tak po 2 letech jsem začala snižovat dávku z 20mg na 15mg (to jsem tak krájela na čtvrtinky) pak na 10mg a teď jsem na 5mg. Zkusila jsem teď už úplně vysadit asi měsíc, co to neberu a začalo mi být blbě, střeva úplné křečovité stahy, takže dnešním dnem opět nasazuji mám strach, že se mi to rozjede víc. Navíc mi nově diagnostikovali artritidu, což je hnus, otékají mi klouby, pořád chodím na punkce kolena a mám teď na to brát další jed v podobě hormonu Prednisonu 5mg. Revmatoložka mi sice slíbila, že ho budu brát jen po dobu 2 měsíců, ale i tak se mi rozhodí metabolismus, musím si dát pozor co budu jíst, zvedá to cukr a pokud nebudu držet nějakou dietu, tak přiberu jak prase. Takže moje rada je: kdo se zná a ví, že je třeba od malička labilnější, úzkostlivější, nebo já nevím jak ještě citlivější, raději brát ADP dlhouho, třeba v malých udržovacích dávkách (5mg). Nemá to cenu se rozjet ještě hůř. Citalopram je ADP nové generace není na něj návyk a v některých případech se musí brát na pořád. přeji klid při léčení.
Jaroslava, 13.7.2010 20:49:47, IP: ***.***.56.136, #96075
Zdravím všechny,užívám Prothiaden 25 mg - 2 tablety večer, po domluvě s lékařem bych chtěla snížit užívání na 1 tabletu.Má s tím prosím někdo zkušenost.Za jak dlouho po vysazení by se poznalo,jestli je vše v pořádku nebo jestli bylo snížení dávky předčasné ? Jak tady čtu vaš příspěvky není to vždy bez problémů. Děkuji za odpověď a přeji všem krásné léto.
Václav, 20.10.2010 11:19:56, IP: ***.***.186.84, #110648
Někdy je líp vysadit léky včas a přejít na jiné, než se dočkat projevů nežádoucích účinků, které jsou u některých léků nevratné. Nevím zda do toho spadají i antidepresiva, ale vím že tyto dokáží v podstatě zakrýt jiné fysické potíže a může to dopadnout i velmi špatně, pokud není fysická nemoc lékaři podchycena včas. Možná vím jen o vyjímečném případu, ale stal se.
Irena, 20.10.2010 12:53:51, IP: ***.***.63.232, #110666
AD žádné negativní účinky nemají. Není to žádné Valium jak si tu někdo evidentně myslí a pokud tomu nerozumí, neměl by se k tomu vůbec vyjadřovat, může tím způsobit víc škody než užitku.
Dědek, 19.1.2011 6:52:09, IP: ***.***.209.252, #123748
zakrývají hlavně chlamydie
matylda, 19.1.2011 21:17:48, IP: ***.***.161.138, #123956
ahoj,beru již téměř čtyři roky antidepresiva, takže čtyři roky nevím, co je orgasmus, Proto chci léky vysadit. Jsem tak trochu zvědavá, co to se mnou udělá, jaká vlastně budu bez té zatracené chemie.
Veronika, 21.2.2011 19:52:56, IP: ***.***.78.19, #127545
Beru již rok Sertralin (150 mg/den). Před týdnem jsem si řekla, že už nechci. Měla jsem pocit,že mě prášky mění. Že dělám věci, které bych jinak nedělala. Tak jsem prostě ze dne na den přestala. A hrozné! Celá jsem se třásla, bylo mi na zvracení, bolela mě hlava a měla jsem každou chvíli pocit, že sebou seknu. Takže to byla pěkná blbost. Z takové dávky přejít na úplné vynechání. Kdybych si snižovala dávku postupně, asi by to takové následky nemělo, ale takhle ... tělo bylo prostě na něco zvyklé a já mu to jen tak vzala. Takže to opravdu nedoporučuji. Lékař ví lépe, co dělá, než my :-)
Míša, 3.4.2011 14:58:23, IP: ***.***.164.149, #131120
Dobrý den, Veroniko,chtěla jsem se Vás zeptat jestli jste měla nějaké nežádoucí účinku v počátku užívání Sertralinu..Beru ho 3týden,žačala jsem 12,5mg-to mi bylo dobře a také jsem postupně vysadila Lexaurin.Pak mi doktorka přidala na 25mg/den a začaly problémy,křeče v nohách,třes,přeskakování srdce,schvácenost jako při chřipce,ospalost, nechutenství..prý mám ještě vydržet,doktorka se stakovým projem údajně ještě nesetkala..Nejradši bych je vysadila..a štve mě,že jsem k ní vůbec šla..děkuju
misa, 8.7.2011 9:45:18, IP: ***.***.123.182, #138966
Ahojky no ono je to relativní. Docela klika, že abstak měl jen tenhle průběh atd... Mlsání čoko nehelfne čl. kdo možná více závažnější poruchu i když stejnou.Myslím intenzitu apod. Někdo žije s lékama celý život a žije plnohodnotný život. Vše záleží na tom, v jaké intenzitě máš problémy, za jakých okolností nastaly v jakých podmínkách dál žiješ a bla bla bla. Vím o čem mluvím. Jsem psychoterapeut a dloho jsem pracovala s lidma trpícími pan. uzkosti, schizofrenií atd....:-) Takže náhlý vysazení rozhodně nedoporučuju a ani se neděsit doživotního užívání léků stejně tak ale je možné je vysadit a už se k nim nevrátit. Záleží i na psychické odolnosti člověka, poměrech v rodině, a blalal však víte co myslím.Mám mimčo tak spěchám a nemůžu vypisovat. Takže držím pěsti při vysazení a nezapomente, každý je jedinečný a u každého je tojinak.Znám x lidí,kterým chemie zachránila život. Taky znám kamarádku co náhle vysadila dala to a pořád léky nebere,ale že by byla happy nedá se říct.spíš pořád na dně. Takže radím,dát na sebe, lékaře a případně psychoterapii jako doplněk:-)))
lujik, 25.7.2011 23:55:24, IP: ***.***.32.241, #141692
ahojky, já brala Esoprex 10mg a Neurontin 9 měsíců na panickou poruchu, a co mě překvapilo, že mi dr. řekl, že beru nízkou dávku a že to mám vysadit ze dne na den, ikdyž všude píšou jak postupně vysaovat atd... no už 2 týdny jsem bez chemie a je mi tak nějak všelijak ... motání hlavy, strašná únava, a to je celé, ale říkámsi pořád, že to zvládnu, jsem strašně ráda, že už to nemusím brát, zároven mám trošičku strach at se to nevrátí, mám dvouleté dítě a moc bych chtěla už další a říkám si ,že víc starostí mít tak na takové blbosti ani nemyslím... mám skvělou rodinu, která mi pomáhá, snažím se každ den něco podnikat abych na to nemusela myslet, občas si dám i pivko , které mě uvolní tak nějak od těch starostí ale vím, že to zvládnu..
Paja, 1.8.2011 14:46:21, IP: ***.***.62.159, #142591
Jsem ráda, že jsem našla váš příspěvek... postupně vysazuju Zoloft po roce užívání,a je mi ouvej... motá se mi hlava, jsem hrozně unavená, a strašně jsem se bála,že je něco špatně...až pak mne napadlo, že by to mohlo souviset s vysazením AD. Tak snad to bude brzy v pořádku. Mimochodem, Allegra nebo Relaxa jsou co? Díky moc.
Majka, 1.8.2011 17:07:35, IP: ***.***.25.97, #142611
A atak paniky jsi už potom neměla,že vysazuješ antidepresiva?Já dostala atak při dvou antidepresivách.Beru je rok,ale tak mizerně mi nebylo ani nežjsem je začala brát.Tak teď vysazuji a doufám že ataka je minulostí.
Dědek, 7.8.2011 10:55:17, IP: ***.***.209.254, #143040
Romík, ty máš asi chlamydie ,jako všichni ostatní, doktoři z vás dělají blázny ,leč se na CPN
ivaora, 22.8.2011 15:36:50, IP: ***.***.181.5, #145260
Ahoj všichni, a koukám, že je hodně lidiček bojujících s depkou a úzkostí... užívám asi rok Venlafaxin prolong, nejprve 150mg, pak + 75mg, navíc ještě na lepší spaní (snad na znásobení účinku AD?) Quetiapin , ale stále se dobře necítím, navíc mají AD jako nežádoucí účinky ty samé obtíže, na které jsem si vlastně stěžovala před návštěvou lékaře! Tak s tou chemií chi také skončit a zkusit něco přírodního, na noc třezalku, přes den šišák, pupalku? Nemá někdo zkušenost.?
        Předchozí   1234567      Následující
Přidat příspěvek k tématu Vysazení Antidepresiv
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
včera22:29
5 reakcí

Lehátko pro mimčo

Ano, tady je odkaz detskyruzek.cz/babybjorn-lehatko

Lucka
včera19:57
4 reakcí

BIO křupky

Synovi nejvíc chutnají BIO křupky - mrkvová kolečka a hráškové lusky, ale kupuju i jiné příchutě, aby měl změnu a baští mi všechny.

Kateřina
22.1.23:58
3 reakcí

Beckmann

Dobrý večer, taky máme pro syna batoh Beckmann a je super. Má ergo záda, je lehoučký a prostorný! Za mě super - neměnila bych :)

Klára
22.1.23:08
3 reakcí

Umělé mléko

Dobrý den, taky dávám dceři Sunar. Já jsem od začátku neměla mlíko a Sunar nás zachránil - malá po něm krásně přibírá a je moc spokojená :) Kupuju... (zkráceno)

Simona
22.1.22:57
6 reakcí

Imunita

Kolostrum objednávám na betula.cz Pro děti doporučuji kozí kolostrum - má menší kapsle a dětem se dobře polyká a pro dospěláky doporučuji kombinované... (zkráceno)

Jarka
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.