Diskuse - Fobie z řízení auta
anemypefodedo, 13.12.2012 5:41:43, IP: ***.***.133.172, #172032 Majklsan, 27.12.2012 14:36:35, IP: ***.***.132.20, #172580What a crap wrong here?
Tomáš, 27.01.2013 21:08:47, IP: ***.***.114.2, #173715Ahoj holky,
v těchto dnech byla pravá zima - sníh a pak mráz... tak posílám tři fórky:
Blondýnka jede autem a zastihne ji sněhová bouře. Nezpanikaří, neboť si vzpomene, co jí radil otec: "Kdykoliv tě potká sněhová bouře, počkej až kolem pojede pluh a pak jeď za ním." Zanedlouho se opravdu objeví pluh a blondýnka jej podle rady následuje. Jede za ním tři čtvrtě hodiny až pluhař zastaví, vystoupí a ptá se jí, co to dělá. Ona mu vysvětlí, že jí otec poradil,že při sněhové bouři je nejlepší jet za sněhovým pluhem. Pluhař pokývá hlavou a říká: "No, s parkovištěm před Hypernovou jsem už hotový, tak jestli chcete, můžete jet za mnou ke Kauflandu."
Jede takhle blondýnka autem a narazí do stromu. Poté vyleze z auta, obejme strom a povídá: "Strome, stromečku, promiň, promiň .... ale já troubila!"
Lektor autoškoly se ptá blonďaté studentky: "Popište nám funkci motoru."
"A mohu vlastními slovy?"
"Samozřejmě!"
"Vrm, vrrmm, vrrrrrrmm"
Mějte se
., 28.01.2013 8:42:59, IP: ***.***.252.252, #173723Chlamydie jsou epidemií. Z oficiálních zdrojů víme, že se u člověka vyskytují tři druhy těchto zvláštních bakterií: Chlamydia trachomatis, způsobující pohlavní infekce, Ch. pneumoniae, vyvolávající zápaly plic a konečně Ch. psittacis, která působí oční záněty. Ve skutečnosti jsou chlamydie schopny vyvolat desítky závažných obtíží a usadit se ve všech možných tkáních našeho těla. Terapeuti zabývající se detoxikační medicínou se shodují, že naprostá většina lidí je chlamydiemi napadena. Minimálně 80 % naší populace. Jde o velmi inteligentní a přizpůsobivou bakterii, jež umí operativně měnit své antigenní vlastnosti a tak zmást imunitu. Dokáže pronikat do vaziva, chrupavek, kostí, mozku, lymfatického systému i mezibuněčného prostoru. Využívá některých metabolitů, které vznikají nezdravým jídlem. Především gliadinu z pšeničného lepku. Pokud jíme hodně pečiva a dalších moučných výrobků, poskytujeme chlamydiím bezpečný úkryt. Také kvašení s následnou kyselostí vnitřního prostředí jí velmi prospívá. Dokáže využívat i jiné, nižší mikroby a viry ke svému prospěchu. Nebezpečný je toxin, který vylučuje. Právě ten způsobuje mnoho těžkých onemocnění. Pokud se chlamydie usídlí v mozku, může způsobovat deprese, nespavost i schizofrenii. Pokud bydlí v srdci, působí arytmie a fibrilace. V kloubním aparátu revmatoidní bolestivé záněty, v močovém traktu chronické infekce, gynekologické výtoky. Vibrační měření toto vše dokládají. Je proto důležité s chlamydií počítat, i když klasické laboratorní vyšetření neprokáže protilátky. Tělo je většinou nevytváří díky její bojové strategii. Náš imunitní systém o ní většinou ani neví! Proto netvoří protilátky. Antibiotika na ni neplatí. Dokáže se před nimi včas skrýt. Zmate imunitu, zakóduje lymfatickou drenáž. Medicína ji neumí dostatečně diagnostikovat
Ika, 30.01.2013 17:35:05, IP: ***.***.56.241, #173808Ahoj Tomáši i ostatní.
Pobavila jsem se a i když nejsem blondýna dokázala bych to také :)))
Hodně humoru, všem
Jana, 03.02.2013 14:09:49, IP: ***.***.218.224, #173886Tomáši, tak to nás nikdo v autoškole neučil, že pokud je sníh, tak zařadit stupeň 1. Určitě to vyzkouším, zima ještě nekončí. Do práce musím zrovna sjíždět z velkého kopce. Zatím to vždy bylo protažené, ale jednou se stane, že to nebude. Škody, že bydlíte tak daleko, určitě bych vás využila také. Nedělá mi problém jezdit po městě ( takovém středním). Bojím se dálnice a velkých měst (semafory, tramvaje)
petra, 20.02.2013 17:06:39, IP: ***.***.179.76, #174416Ahoj holky, nerada otravuju poradíte mi? Jsem nucena začít jezdit autem a chci radu od ženských, protože chlapi tomu nerozumí..:-) Jezdit mně celkem nevadí, ale musím se rozjet.. Mám problém s rozjezdama do kopce. Na rovině jsem vždy při rozjezdu skákala, ale známá mi poradila, ať se rozjíždím na dvojku a to je mnohem lepší. Někdy to zmáknu i na trojku, ale to skoro chcípne motor. Mám Felicii 1,3 a to není kdo ví co:/ Navíc do kopce to moc nejde ani na dvojku a na jedničku opět skočím jak srna.. Jízda samotná už je celkem v pohodě, akorát nevím, kdy mám co řadit. Buď motor řve, nebo cvaká. Co je lepší? Když to řve, tak to prý moc papá, tak rači cvakám:-) Děkuji za odpověďi,,řidička,, Petra
Pája, 21.02.2013 13:07:28, IP: ***.***.218.67, #174436Ahoj,jsem řidič z leknutí,ale na rozjezdy do kopce ti poradím rozjezd s ruční brzdou,spojka,přidávat plyn a povolit ručku,funguje to!mnoho zdaru,ten správný moment se musí vychytat
petrakk, 21.02.2013 18:40:07, IP: ***.***.179.76, #174454Ahoj, děkuju moc za radu. Byla jsem vyzkoušet ještě pár rad a musím říct, že jsem z toho hotová. Asi se to fakt nenaučím. Při ruční brzdě mi to pořád chcípe a když se už konečně rozjedu, tak to řve jak blázen. Asi zůstanu u rozjezdů na dvojku a v kopci nebudu zastavovat..:-) Kdyby jsi ještě něco věděla, tak prosím napiš. Cením si každé rady. P.
Pája, 22.02.2013 8:02:04, IP: ***.***.218.67, #174465Nejsem tak zdatná,abych někomu radila,ale já se rozjíždím jedině na 1 a všichni moji známí to tak dělají,když se rozjíždím na ručku,tak někdy to taky řve,holt se to musí vychytat mnoho zdaru všem
Tomáš, 22.02.2013 23:49:40, IP: ***.***.114.2, #174486Ahoj Petro a ostatní, návod na rozjezd jsem psal již dříve (2 str. zpět). Správný rozjezd je na "1", nastavit si otáčky motoru na 1000-1500 ot./min dle síly motoru (do kopce 1500-2000), v kopci zatáhnu ruční brzdu (ručku). Rozjíždím se tak, že povolím trochu tu ručku (ale aby mi to necouvlo) a pomalu pouštím spojku. Jakmile cítím, že motor začíná zabírat, pouštím více ručku a na 1-2 vteřiny nechám spojku v poloze kde je a po 2 vteřinách plynule pustím spojku, úplně odbrzdím a přidávám plyn. Na rovině doporučuji rozjezd bez ručky (ubyde jedna starost). Pokud motor chcípne, bylo málo plynu a současně rychlé puštění spojky. Skočí to, když je hodně plynu a rychle pustíte spojku. To je vše - takže optimální otáčky a optimálně plynule pouštět spojku - nic víc to není - žádná věda! (to taková pračka...)
URČITĚ SE NEROZJÍŽDĚJTE NA "2" s delším držením spojky - to rychle odděláte spojku a máte opravu za cca 5-10 tisíc. TAKÉ NEJEZDĚTE S NOHOU OPŘENOU O SPOJKU - stačí trvalejší lehké opření = spojka lehce zabírá dlouhou dobu a spálí se... To rozjíždění do kopce doporučuji v klidu natrénovat (sama nebo s někým klidným) - jsou situace, kdy je to nutné, vy to nezvládnete a máte "trauma" na dlouho dopředu. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti...
Tomáš, 23.02.2013 0:10:20, IP: ***.***.114.2, #174487Ještě jednou zdravím Petru i ostatní. Vrátím se ještě k tomu rozjíždění - dokonce na "3"? To je snad zlý sen... Neposmívám se, ač jsem chlap, ale věřte, že motor trpí a škodíte sama sobě. Znovu říkám - rozjezd na "1" plynule, jen doplním - jakmile se kola otočí, klidně přeřaďte na "2" = např. po pouhých 10 m jízdy. Hlavně plynule a v klidu. A jedete-li po volné rovině, tak při padesátce (což je hned), přeřaďte na "3".... TRÉNINK: Jste-li na volné rovině samy, sledujte při jízdě otáčkoměr, nastavte plynem motor na ideálních 2-2,5 tis. otáček a snažte se "naposlouchat" chod i hluk motoru v těchto otáčkách - za chvíli si zvyknete... Je pravda, že když motor řve, tak i papá, ale cvakání je mnohem horší škoda - motor se tzv. podtáčí = přetěžuje a zákonitě za nějaký čas něco odejde. Proto se snažte držet otáčky na 2.000. Držím palce....
Tomáš, 23.02.2013 0:30:34, IP: ***.***.114.2, #174488Ahoj Kokinko, najíždění na dálnici může být problém... Nejprve je třeba si někde na odlehlé silnici s někým dalším (nebo na parkovišti) ZJISTIT V ZRCÁTKU VELIKOST AUTA V BEZPEČNÉ VZDÁLENOSTI. Tato velikost se nesmí při nájezdu významně zvětšovat!!! Najíždím-li na dálnici, mrknu do zrcátka, pokud je auto "správně malé", přidám plyn a pokud se auto významně nezvětšuje (tj. se nepřibližuje), tak najedu na dálnici. Pokud je auto příliš blízko nebo se zvětšuje (tj. jede rychleji), zpomalím, nechám se předjet a pak, je-li již volněji, zrychlím a najedu. Jedu-li stejně rychle jako auta na dálnici, potřebuji na zařazení daleko menší prostor. Je dobré, je-li navíc levý pruh úplně volný - tak by mohl řidič za mnou při mém špatném odhadu přejet do rychlého pruhu. Pokud je tam jiné auto - nabourá do nás. To samé je při najíždění z pravého pruhu do levého. Tam je třeba dát větší pozor, protože rychlý řidič v levém pruhu už nemá kam uhnout..
Tomáš, 23.02.2013 0:49:24, IP: ***.***.114.2, #174489Dulka z 23.11. - odhad místa vpravo na vozovce:
KRAJ SILNICE: Na odlehlé silnici nebo na parkovišti, kde je bílá čára, najeďte opatrně pravým kolem až na čáru.Jste-li na čáře, "uvelebte" se, jak sedíte při jízdě a podívejte se směrem dopředu, představte si spojnici mezi očima a čárou před autem a zapamatujte si, kudy tato spojnice prochází - např. v polovině kapoty, začátek nebo konec stěrače nebo přes něco v kabině.. Takže když pak jedete a narychlo si vytvoříte spojnici a vidíte, že prochází zrovna tudy, tak jste nebezpečně na kraji vozovky, popř. míjíte-li zaparkovaná auta, tak přijdou o zrcátka. OPTIMÁLNÍ STAV: najeďte autem cca 30-50 cm (= 2 dámské stopy) od čáry. Zase si sedněte a zase si uvědomte spojnici. Měla by být více k pravému světlu. Zase si všimněte nějakého bodu a tento stav si zapamatujte. A tak odhadnete, jak jste daleko. (uznávám, že dámy jsou v tomto ohledu "oběťmi", neboť je pánové často večer přesvědčuji, že to jejich "malé nic" je 15 cm....) Mějte se fajn. Snad jsem v několika příspěvcích odpověděl na dotazy. Dobrou...
Mišák, 07.03.2013 20:08:44, IP: ***.***.132.20, #174984Zdravím všechny řidičky a řidiče.Pokud možno jezděte a jezděte časem vše přijde samo.Žádný učený z nebe nespadl.A ten strach časem přejde.A i někteří profesionální řidiči mají problémy s rozjezdy do kopce.Přeji hodně najetých kilometrů bez nehod a stresů.