Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Homeopatie

Jarda, 20.02.2008 19:09:13, IP: ***.***.90.201, #36342
Ano, pokud se dá použít :-)
Co se týče mé zkušenosti :
Já mu povím o svých problémech, on si něco hodinu píše a hledá něco v metr tlusté bychli, a potom mi řekne, že na moji depresi se hodí blablabla, dá mi pod jazyk tři bílý kuličky, řekne si o 1200 korun a řekne mi, ať se přijdu ukázat za
měsíc.
Samozřejmě vůbec nevěřím, že by mi mohly pomoct.
Moje problémy přetrvávají, a při další návštěvě mi řekne, že se asi stal opačný účinek, než měly ty kuličky mít (Jakpak by taky ne?)
A dá mi jiný tři kuličky, řekne si o svých 600 korun a řekne, ať se přijdu ukázat za měsíc.
Ale moje problémy přetrvávají.
Na další měsíc už k němu tedy nejdu a nechám se objednat k psychiatrovi.
Ten mi diagnostikuje depresi předepíše antidepresiva a tím se vše vyřeší.
Od té doby mám k homeopatii odpor, zvlášť, když ten homeopat, co mě ,,léčil'' měl velice dobré reference.
Mimochodem, už se těším, až se moje deprese zvětšená vrátí:-)

??, 20.02.2008 19:31:00, IP: ***.***.89.110, #36349
A podle jednoho homeopata, Jardo, posuzujete všechny ?? To byste klidně mohl všechny klasické posuzovat dle Mengeleho ....
Jarda, 20.02.2008 19:44:49, IP: ***.***.90.201, #36352
Říká ti něco jméno Tomáš Karhan?
??, 20.02.2008 19:55:53, IP: ***.***.89.110, #36358
ne
Pacient, 20.02.2008 20:18:28, IP: ***.***.89.110, #36361
Formole, už 7x jsi na diskuzích končil, 11x jsi psal poslední vzkaz podvodníkům. Jsem rád, že si děláš z huby sráč a neustále se vracíš. Figurka tvého formátu je pro čtenáře špičkové a účinné antidepresivum.
Mimochodem, ještě studuješ ? Nebudeš náhodou dělat zkoušku u Doc. MUDr. Koutenského ? Pokud ano, hlavně si nefalšuj podpis v indexu. Víš, že nejsi tak důvtipnej, přišlo by se na to....;-))
V., 20.02.2008 20:19:40, IP: ***.***.89.241, #36362
Koukám,že jako obvykel jsem nedostala odpověď na otázku...Jardo!
Já osobně proti alternativní medocíně zaujatá nejsem,ovšem s homeopatií nemám špatné,ale ani dobré zkušenosti,spíš nijaké.Samozřejmě jsem ji vyzkoušela na sobě i na dětech.Spíš jsou dobré bylinné čaje,směsi,tinktury,akupunktura,energetické věsi-něco jako Reiki,dodávání energie,zmírňování bolesti pomocí terapeutových rukou..,moxa...ale homeopatie nic moc.
Jarda, 20.02.2008 20:46:03, IP: ***.***.90.201, #36368
OK.
Přehlédl jsem vaši otázku.
Ne, nejsem lékař, jsem jen pacient se špatnými zkušenostmi s homeopatií a jedním homeopatem, který je mimochodem úspěšným pediatrem.
Nevím, co ho k té homeopatii vedlo, když ani neumí člověka vyléčit.
V., 20.02.2008 20:56:58, IP: ***.***.89.241, #36370
Je pravdou,že si homeopaté ve většině případů říkají za své sezení nehorázné sumy,i s tím mám osobní a velmi negativní zkušenosti.A co Vás konkrétně trápí?Tedy,pokud se mi chcete svěřit.

Dále prosím pány lékaře a mediky,aby si své účty vyřizovali někde jinde.mám pocit,že tato diskuze není o tomto tématu.
Jarda, 20.02.2008 21:33:29, IP: ***.***.90.201, #36376
Jak říkám, mě už nic netrápí, těch 1800 už nějak oželím a z deprese mě dostaly prášky.
Možná je homeopatie běh na dlouhou trať na jejímž konci stojí vyléčení.
Možná...
On ale člověk nikdy nemá nekonečnou trpělivost a nemůže si být jist, že jednou najde to pravé.
Raději si počkám, až někdo podá nezvratný důkaz o účinnosti.
Do té doby, sbohem.
Katka, 21.02.2008 0:39:57, IP: ***.***.78.24, #36392
Jardo, mně na deprese homeopatie taky nezabrala a taky jsem měla velmi smíšené až negativní pocity z mé homeopatky se skvělými referencemi. Pokud někomu homeopatie zabrala, tím lépe, mně bohužel ne.
K psychiatrovi si tedy chodím pro "bobule" a na "pokec", ale to je podle mě spíš taková udržovací léčba, i když samozřejmě dost podstatná a lecky nepostradatelná.
Myslím si, že lidé dnes na všech frontách očekávají instantní řešení. Domnívají se, že přijdou k lékaři, tam mu sdělí svůj problém a on to za ně všechno vyřeší, on bude ten zodpovědný.
Pravda je podle mě jako vždy ale někde uprostřed. Určitě existuje určité procento psych. nemocí čistě biologické povahy. Jsem ale toho názoru, že ve většině případů je třeba hledat dál. Každý má svou vlastní cestu, každého osloví něco jiného. Já jsem např. věřící a z vl. zkušenosti mohu potvrdit, že existují tzv. vnitřní zranění (od prenatálního věku po současnot), z nichž je možné být uzdraven. Další kapitolou je odpuštění - druhým i sobě. Další oblastí je tzv. uzdravení rodových kořenů atd. atd. To je ale moje zkušenost, tvoje může být úplně jiná. Každopádně to nevzdávej a hledej, protože jenom ten, kdo hledá, najde. A věz, že nás, co máme něj. psych. potíže, je víc, než si myslíš. První a zásadní krok je si to přiznat. A dál - vytrvat a hledat. Jestli něco objevíš, dej vědět. Zdravím
Katka, 21.02.2008 0:44:06, IP: ***.***.78.24, #36393
Jardo, ještě jedna poznámka. Myslím si, že mnohem větší trága než homeopatie je ta slavná psychoanalýza... Vyzkoušela jsem, zaplatila jsem, odešla jsem.. Víc jsem se o tom rozepsala v Obsesích, tak už to nebudu opakovat. Zdar
martindeporres, 21.02.2008 6:05:19, IP: ***.***.34.23, #36396
Jardovi: už jsem to tady jednou psal. Mohl jste dostat homeopatikum zničené mobilem a účinek nemusel být žádný. KDyž jste odcházel od toho homeopata, stačilo, aby se vám zahlásil váš mobil na věž nebo vám někdo zavolal a účinek byl rovněž v háji. A jak těžkou depresi dokáže vyvolat prostý nedostatek jodu vím rovněž. Jenže tohle jsou věci, které lidi zas tak moc neznají a taky jsem se k nim musel dobrat časem a praxí. Jinak pro Katku: psychoanalýza se musí umět. A ten psychiatr musí být slušný člověk. Jinak je to opravdu přinejmenším na smíšené pocity. Vytáhnout z podvědomí konflikt zpátky do vědomí, když se současně nenaznačí cesta, jak z toho ven, nepovažuji za nejšťastnější řešení. A vyléčení deprese je v homeopatii skutečně běh na dlouhou trať. Člověk si na nemoc zadělává svými vrozenými i naučenými způsoby chování, stresy od dětství a chtít to vyléčit za 2 návštěvy je trochu pošetilé.
Jarda, 21.02.2008 6:56:18, IP: ***.***.90.201, #36399
Well, budu hledat dál.
Karel, 21.02.2008 11:04:17, IP: ***.***.161.206, #36425
Pořád se tady kličkuje a každý se bojí říci slovo MOBIL. Dobrá, dokáže zničit vysoké potence, pak je ale také zničí v člověku, který ho má u sebe. Co to s ním průběžně a za pár let udělá? Vím, jak vypadala moje hlava po půlhodině telefonování. Ještě půlden v háji a tloukl bych hlavou o zeď, abych tu vatu dostal pryč. Už tohle neudělám. Teď řešili v televizi zamrzlé prsty od SMS. Prý mechanika, blbost, klavíristi tenhle problém nemají. Pak půjdete k homeopatovi, ten si myslí, že má před sebou člověka a přitom je to nefunkční paskvil. Ale homeopat je hlupák. ( spolek Sisyfos se ještě zaměřuje na placení, mají to dokonce ve vytištěném programu- alespoň rovnou víte, s kým máte tu čest) Pokud umřu lege artis, u doktora, je to OK.Stálo by za to založit diskuzi o neúspěšných doktorech. Jestli by se připojili i ti sisyfovci, co i tuhle diskuzi zásobují vymyšlenými odstrašujícími příklady. Co ty na to Jardo a Katko?
A.K., 21.02.2008 11:31:17, IP: ***.***.93.19, #36428
Co se týče mediálního příspěvku "nemoc z SMS", to byla jedna velká ubohá pitomina. Není možné mít bolesti zad, páteře, kloubů od mechanického mačkání tlačítek. Co sekretářky, programátoři, ...atd ? Spíš je to takové oťukávání a připravování si půdy na situaci, až nastane díky mobilům pořádný průšvih. Pár zkorumpovaných novinářů společně s lékaři při tom ochotně pomohli ...

Vážený paciente, Vás bolí páteř při používání mobilu ? Jistě, to je SMS nemoc, to máte od mačkání ... Směšné a ubohé. A trapné.
        Předchozí   1 .. 44454647484950 .. 67      Následující
Přidat příspěvek k tématu Homeopatie
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.