Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - operace krční páteře

mufirek, 12.10.2011 13:57:55, IP: ***.***.41.2, #150249
Evičko dám na tebe a nenechám se nikym a ničim zvyklat. Nerozuměj tomu jako ti specialisti. Můj praktk je hodný, rád by mi pomohl, ale tady tomu asi nebude až tak rozumět, od toho tu jsou jiní. Dneska psal, že je dobře, že jdu k neurochirurgovi, je třeba znát názor, atd. Teda musim to psát s přestávkama, ruka zase bolí a není moc síly, mám je hned unavené a to dělám zapisovatelku, nedokážu si představit, kdyby teď někdo chtěl něco napsat. Souhlasim s tebou, neurologové jim to dost stěžují, že pacienty nepošlou dříve, pak je to horší pro obě dvě strany. Ano vemu jim vše a vše jim řeknu jak to je. Já se ti nedivim, že jses sesypala po tom všem, je dobře, že se to pak začalo už řešit, člověk si asi musí jít za svym. Děkuju za palečky :-) Tenhle kousek píšu asi na 4x ,ruce nemůžou. pááá
mufirek pro Evičku, 14.10.2011 12:25:01, IP: ***.***.41.2, #150581
Ahoj Evičko, tak ti nevím, ale ta ruka se mi den odedne zhoršuje. Buď je to sugesce nebo ne :-D Začalo to pozvolna a každý den je to o něco horší. Dá se to, jen je to nepříjemné a když jakoby ty prsty natáhnu tak začnou brnět polštářky, hlavně ten palec a ukazovák.
Hezký den, pááá
EVA pro PEŤKU, 16.10.2011 14:12:11, IP: ***.***.130.190, #150873
PETI,
to je mi líto, ale nezlob se, že to tak řeknu - ale to se dalo čekat !!
Ono je pravda, že přesně ještě vlastně nevíme, co ti je, ale ze všech info. od tebe, a dle těch tvých popisovaných problému, se dá lehce usoudit, že je to ta krční páteř, něco tam někam tlačí a zlobí - a to prostě v naprosté většině případů pak bolí, brní, necitliví, chybí síla, apod. právě do těch rukou !!
Téměř každý, kdo tam se mnou ležel v nemocnici měl takové příznaky - a to bylo pro většinu lékařů varování a posílali je na konzultace a k příp. operacím.
Někdo má problémy s krční, bolesti, staženou šíji, tlaky, atd. - ale časem to ustoupí - a to jen proto, že někdo má okolo té míchy a těch nervů dost místa, a nemá to tak utlačované a poškozované- tak bolest ustoupí.
Ovšem to má jen málo šťastných lidí !! A já, můj muž a vidím, že bohužel asi ani ty mezi ně nepatříme - jelikož ti to vůbec nepovoluje !!
No, hlavně neprochladni, nenemáhej to a vydrž do té neurochirdy, potažmo na lepší neurologii.
Jo, a nezakláněj hlavu dozadu, a nespi na břiše- to nesmím ani teď, to krční p. moc ubližuje.
Tak se drž.Napiš.pááá.
pro Evičku, 16.10.2011 17:52:29, IP: ***.***.196.46, #150888
Ahoj Evičko, dalo se to tedy čekat viď, mě dva doktoři taky řekli, že to bude o páteře, sice jen po mailu. Taky jsem psala jednomu ortopedovi a ten mi psal ať zatim rehabilituju, se zbláznil asi, tu ruku si chci vyřešit co nejdřív nebo to bude pak nevratné, už mě brní a táhne dá se říct do všech prstů, jde mi to od zad jak je lopatka a jde po ruce až do prstů, tak mám ruku celou staženou v obynadle aspoň a nebo si ji musim mačkat. Nejhorší je, že dělám v práci zapisovatelku a psát na PC je hrozný teď. Představ si, že už mě ta krční tolik nebolí jako teď ta ruka, o tom jsi psala, že lidem co začne brnět ruka tak ustoupí bolestí páteře? Je teda fakt, že když sedim v práci celou tu pracovní dobu tak to bere ta páteř, ale takhle o víkendu, když je klid tak se to dá a někdy o ní ani nevim. Pořád si tu ruku musim mačkat a kroutit. V úterý už jdu na tu neurologii tak se snad i těšim, když ji řeknu o tý ruce tak snad mi tu rezonanci udělají viď a asi možná i EMG nebo ty SEPy a MEPy. Jinak odedneška za měsíc jdu na tu neurochirurgii, už aby to bylo, aspoˇm budu vědět na čem jsem. Dneska jsem našla to CD z rezonance mozku tak to vemu taky sebou. A já zrovna tak ráda spim na briše :-D a záklon hlavy když udělám tak to zabolí a začne se mi motat hlava. Měj se pěkně a těšim se na písmenka. pááá
EVA PRO PETRU, 17.10.2011 10:29:38, IP: ***.***.130.190, #150935
Ahoj PETI,
myslím, že máš opravdu v podst.stejné příznaky, jako já.Já tedy po té rehabce a tom "napravování " od neurologa měla tehdy okamžité, urputné bolesti, po několika dnech to kapačky zmírnily - ovšem ta bolest, necitlivost, brnění , atd. zůstalo a stupňovalo se právě do té ruky, a jak píšeš, ta páteř jaksi ustoupila.
Ale už to budeš řešit, tak to je super !!
Hlavně tam na neurologii vše řekni, nenech se odbýt a trvej na doporučení a všech vyšetřeních.
Budu na tebe myslet.ozvi se.páá.
pro Evičku, 17.10.2011 11:51:03, IP: ***.***.196.46, #150942
Ahoj Evičko,
takže jsi to měla skoro stejně, myslim s těma příznakama. No mě bylo zle po těch dd proudech, tenhle ultrazvuk prý jen čistí kůži nebo co a je to znát až po měsíci, ale zle mi od toho není. Je to zvláštní, že ta páteř ustoupila viď a čím, že je to dané? Mám jí to říct, že už ty bolesti v páteři a v hlavě nejsou takové? Aby neřekla tak fajn, to bude dobrý. No brní mě ty prsty tak snad to dobré neni. V noci co jsem se budila tak mě to stále brnělo. Já jí to vše řeknu, zítra v 9h tam mám být tak se pak ozvu jak dorazim do práce. Děkuju a piš, pááá
EVA pro PEŤU, 17.10.2011 14:29:18, IP: ***.***.130.190, #150974
PETRUŠKO,
hlavně prosímtě tam neříkej nic ve smyslu jakože už je to jaksi lepší !!!
To já znám - já vždy doma týdny trpěla, pak se konečně , díky vytíženosti v práci , dostala na neurologii - a ejhle, zdálo se mi, že je mi lépe !!
Ale věř, to je právě ten " psychologický efekt "- nervům se trochu uleví tím, že už se konečně něco děje, člověk se sklidní v naději, že se blíží pomoc - ale je to krátkodobé !!
Podobné je to přeci u zubaře - celou noc tě bolí zub, ráno si v ordinaci a najednou ani nevíš, který zub to vlastně byl.
Já také tu chybu dělala, nechtěla sem tam naříkat, říkala sem, "je to lepší " ono se to po pár dnech vrátilo do stejných kolejí - a byla sem tam, jak dřív a zas vše odznova.
Ona ta šíje a páteř nijak neustupuje, to se ti jen zdá - až sem to na neurochirdě řekla, že se mi občas zdálo, že ta krční povoluje - tak říkali- to už jste na tu bolest tak zvyklá, že už ji chvílema necítíte a podvědomě to tělo potlačuje !!
Měli pravdu, vrátilo se to, dřív, či později!§
Prostě spíš vzpomeň na všechny ty bolestivé dny, vylič jim vše , jak moc to bolí, a nepovoluj !!
Vždyť to, že ti ta ruka tak ochabuje, bolí, brní a " odchází " funkce - musí být pro ně varováním !!!
Jak pro ně, tak i pro tebe - copak chceš, aby si ji necítila za čas vůbec ??
Ne, ne, nic nezhlehčuj- neudělej stejnou chybu, jak já.
Trvej na vyšetřeních, a řekni, že už to dál nejde, že ruku téměř nepoužíváš, a že jdeš na neurochirdu, že už to trvá dlouho !!!
Zítra na tebe budu myslet!!
A pamatuj, buď důsledná a trvej na svém, co si tam zítra nezařídíš, tak pak můžeš litovat.
Držím pěsti!!pááá
pro Evičku, 17.10.2011 16:02:44, IP: ***.***.196.46, #150986
Evičko, dobře nebudu jim říkat, že mě to povolilo, ale pěkně jim to vylíčim, jak je to hrozné, atd. Teď hlavně ta ruka, mám jí tu celou staženou obynadlem, jsem jak mumie :-D ale ani to stažení nepomáhá. Prý mám podle popisu největší degeneraci právě v dolnim úseku krční páteře, proto to jde až do těch prstů. No jsem zvědavá na zítra, už abych něco věděla, hned pak dám vědět jak přijdu do práce. Máš pravdu, taky to znám, když mě bolel zub a ráno jak jsem měla jít k zubaři tak mě to radši přešlo a já tam nešla a hned odpoledne mě to vzalo znova :-D Já ti věřim, protože jak hýbnu hlavou na stranu nebo jí předkloním tak je to cítit. Klidně bych ti zítra písla sms až půjdu od tý dr, ale čísílko nemám :-) a odkud vlastně jsi?? Dám na tvé rady, pááá a děkuju za palečky
pro Evičku, 18.10.2011 11:30:48, IP: ***.***.41.2, #151072
Ahoj Evičko, šla jsem tam úplně zbytečně, prohlídla mě, proklepala kladívkem a řekla, že to brnění je od páteře, cervikobrachiální syndrom. Prý je to normální, když někoho něco brní. A rezonance je prý zbytečná, když mi ji dělali před 10 lety. Prý mám sportovat, lyže, brusle, .... Že prý mícha a nervy jsou OK a že by bylo škoda mě jako mladou operovat. Tak ti nevim jestli mám vůbec na tu neurochirdu chodit, co myslíš?? pááá
Dalibor, 18.10.2011 19:30:41, IP: ***.***.56.38, #151119
Jak se zdá,jiný kraj,jiný mrav.Náš obvodák hned každého posílá na operaci a vůbec nepřipouští(i když mu to občas někdo řekne,že je to zbytečné)že by mohla existovat jiná možnost náprav plotének,jenže co znám lidi,tak většina to odmítá a vyhledává jinou pomoc,jeden známí mi vyprávěl,že on i jeho mamka chodí k nějaké paní doktorce do Olomouce,která prý dělá jen jemné poklepy prsty na bolavé místo a prý u ní stačí někdy i jedna návštěva a je po bolesti,jiný mi zas řekl,že nevštívil nějakého doktora Krupu,který napravuje záda jen rukama a jak jsem zjistil,má moc dobré reference,u vás je nějaký pan Šlechta,který má moc dobré jméno,nebo se mrkni na Borise Tichanovského,o něm jsem se zatím dozvěděl jen chválu,prý je to mistr na pohyboví aparát.
EVA pro PEŤU, 19.10.2011 8:02:54, IP: ***.***.130.190, #151136
Ahoj Peti,
abych ti pravdu řekla, moc sem toho od té prohlídky na neurologii ani nečekala!!!!
Oni v podst. mají téměř všichni stejné postupy, a nepřipouští si, že může mít člověk závažnější problém, který je dlouhodobý a je třeba řešit jiný způsobem.
A to jako stačí mít magnet.rezon. STAROU 10 let !!!! ????Vždyť mě se to tam v krční p. změnilo a zhoršilo během PŮL ROKU !!!
Nebýt toho, že si na neurochirdě udělali novou MRI- tak nevím, jak bych dopadla !!??
Já rozhodně svůj názor nezměním, a znáš ho, hlavně vzhledem k mým zkušenostem!!
Opravdu neváhej a ROZHODNĚ jdi na tu neurochirdu - udělají ti všechna ta vyšetření, a jak stále říkám -pokud oni uznají zda je ti možno pomoci operací, či ne - tak pak bych to dle toho řešila!!
Nevím, jinak ti už poradit neumím a opravdu myslím, že váháš zbytečně a můžeš si tím ublížit.
Jinou radu ode mne nečekej.
Jedině, že bys chtěla takto žít stále, aniž bys zkusila každou možnost.Něco jiného by bylo, kdyby po vyšetřeních na neurochirdě zjistili, že máš jiný problém, a že operovat zatím nebudou- ale takhle nevím, nač přemýšlíš a váháš, když MOŽNÁ pomoc je snadná.Pááá
pro Evičku, 19.10.2011 8:20:33, IP: ***.***.41.2, #151138
Evičko, už neváhám a zajdu tam, buď si z neurochirdy něco odnesu nebo. Spíš mě to včera vykolejilo ten její názor, proto jsem váhala zda tam jít nebo ne, už jsi čtvrtá kdo mi říká ať jdu na neurochíru a dva to jsou přímo lékaři. No docela mě zarazilo to co řekla o té rezonanci, to nepochopí asi nikdo. A teď ti napíšu ještě jednu perličku co řekla, když se mě ptala proč mi operovali bederní páteř, jestli jsem tam měla výhřez, tak jí říkám, že jen 3mm protruzi s kontaktem na durální vak, ale že to mi neoperovali a ona. Ale to je správné, že to tam máte tu protruzi, tak to má být. Já ti nevim, buď byla sjetá hašišem nebo nevim :-D no klepala jsem si v duchu na čelo :-D Už počítám dny, kdy půjdu na neurochíru :-) Hezký den a piš, pááá
Honza, 19.10.2011 9:00:49, IP: ***.***.108.10, #151142
Dobrý den.Moc Vás prosím,může mi někdo odpovědět?Před třemi lety jsem byl na operaci krční páteře a teď jdu znovu.Mám nárok na částečný inv. důchod?A u koho bych se měl o to zajímat? Děkuji
HONZOVI - HANA, 20.10.2011 7:54:42, IP: ***.***.130.190, #151313
Ahoj Honzo,
myslím,že po Operaci krční páteře má na ČID nárok snad každý, ovšem v dnešní době se šetří tam kde nemá a především na nemocných.
OP páteře je sama o sobě vážná a náročná operace, ale co si nezařídíš, nemáš!!
Takže hlavně, ať ti lékaři napíší dobře papíry a to ne ve smysly, že je operací vše vyřešeno, ale trvej na tom, ať do zpráv zanasou znění typu - že máš určitá omezení, opatrnost, že nesmíš nic těžkého zvedat, prochladnout, přetěžovat se , adt.
Dál pak po OP ze sebe nědělej zdravého - jelikož po Op páteře nikdo už není jako dřív, nemyslím, že by Op nepomohla , to ne, ale už stejně na sebe musíme pak dávat pozor víc, než ti druzí - takže se nech pořádně doléčit, dej si rehabky, lázně, apod.
Operace ti jistě pomůže, ale důležitá je pak rekonvalescence, klid , k tomu ti jistě ID napomůže, aspoň na čas.Trvej na tom , nač máš nárok.
Pak si s potřebnými papíry zajdi na OSSZ a prostě zažádej o ČID.
Hlavně na sebe pak dávej pozor, nic nepřeháněj, chce to čas a klid - pak je správný výsledek operace.
Přeji hodně štěstí, pak hodně zdraví a sil.
john58, 22.10.2011 15:30:37, IP: ***.***.164.66, #151614
s zadosti CID/ID mam neblahe zkusenosti / poprve 30%, podruhe 20+10%, potreti uz dokonce jen 20% /, pricemz zdravotni stav se neustale zhorsuje, 2r. jsem zcela bez prostredku, zavisly jen na podpore bliznich / rodiny /, cekaji me exekuce atd., kancelar ombudsmana mi jen zaslala radu jak zadadt o pomoc v soc. nouzi / na kterou nemam narok, pac chteji, aby me zivil syn s cca 15.000 Kc cisteho, to mam jako odmenu za to, ze jsem si cely zivot platil poctive odvody na socialni pojisteni,,,, ted me pravdepodobe bude cekat druha operace C4/5 ( C6/7 uz mam za sebou ), jsem na tramalu ( 2x150mg ) abych jakztakz prezil, DHC Continus, ktery me pomahal nejvice, tak baleni 60ks nyni stoji cca 500Kc....
o pristupu doktoru a OSSZ si myslim svoje / nic pekneho to neni /, jedinou vyjimku tvori specializovana pracoviste neurochirurgie, kde se s takto postizenymi lidmi setkavaji denodenne, takze vi o co jde / ostatni se na cloveka dibaji vicemene jako na simulanta.... /
        Předchozí   1 .. 15161718192021 .. 44      Následující
Přidat příspěvek k tématu operace krční páteře
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.