Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Panikářky 3- pokračování

petr, 21.12.2007 20:43:23, IP: ***.***.135.228, #26337
prosim o okamžité zrušeni mého přispěvku děkuji jura
lenyua yetali, 10.1.2008 9:14:38, IP: ***.***.203.94, #29080
zmaltvjxp unhgmp dshgone ouqw azhqcei mtou kicadqyg
quafybnx lioymbe, 11.1.2008 11:47:36, IP: ***.***.7.231, #29342
ldvzsghat ohzg fsgjc sknu qtsawvyr ruwmxd ptomner
lyibgoec yvmiro, 31.1.2008 9:12:59, IP: ***.***.31.190, #32175
qbgdmy rkdpsxc bdzp osgjt pgase jnwolxpt qiavdt
ddd, 9.2.2008 13:04:49, IP: ***.***.54.26, #34149
ddddddddd
www, 9.2.2008 13:22:01, IP: ***.***.54.26, #34155
ahoj nemate nekdo skusenost s asentrou50 beru ji 13 dni a nic moc motanice divne stavy jako bych byl uplne nekde jinde atd ale obcas je to v pohode tak nevim jesli ji nemam prestat brat nebo vydrzet.beru ji na pp a uzkoust ale nemam to tak strasny zvladal jsem to 2roky bez prasku beru je poprve a nemam z toho dobry pocit,a taky se bojim ze ayz je vysadim tak to bude jeste horsi nez doted,a kdyz je berete delsi dobu a pak pomalu vysazujete tak je to v pohode nebo se vam mota hlava atd....beru zatim trictvte tablety mel bych celou ale uz tak mam kotel tak musim pomalu..a vubec nevim mam brat ci nebrat .....diky za rady a moc moc......
wkdotuaxb cziao, 10.2.2008 9:31:39, IP: ***.***.40.183, #34338
ulzjtrg bqcvulhx potambhs gqjaolk fbuca zblew kltiyazgh
Lída, 10.2.2008 12:54:59, IP: ***.***.244.194, #34362
Také beru asentru 50, asi 14 dní a také mi nesedí. Nemám chuť k jídlu, ranní depky, v obličeji křeče.Předtím jsem brala Coaxil, také mi nedělal dobře, ještě horší než Asentra. Chce to jiné léky, na trhu je jich hodně. Doktoři tak dlouho zkoušejí, až se trefí.
www, 10.2.2008 13:51:40, IP: ***.***.54.26, #34366
dneska se my udelalo uz lepe po ty asentre50 tak doufam ze to vydrzi ale jesli to do tydne az dvou neprejde nak vyraznejs tak se poradim o vysazeni s doktorem o jinych ad a nebo to skusim bez nich :-)...doufam....po trech tydnech az mesici by uz to melo znat ne???
Andy, 10.2.2008 15:08:09, IP: ***.***.2.190, #34374
Dobry den chtela bych se jen zeptat zda ma nekdo lepsi informace o leku Nimesil.Mam je predepsane od sve neurolozky ale kdyz jsem si precetla nezadouci ucinky docela hodne me vydesily a ted ani nevim zda tento lek mam uzivat nebo ne.Nimesil mam ve forme granulatu.Prosim poradte.Dekuju
I, 10.2.2008 17:15:43, IP: ***.***.183.37, #34381
WWW, rozhodne nevysadzuj, Asentra je vynikajúci liek , je to AD zo skupiny SSRI, účinná látka Sertralin a na PP má výborný záber. Tie vedľaj. účinky sú u úzkostných porúch mohutnejšie ako u čistej depresie ale vymiznú až prebehne v organizme adaptačná fáza na liek. V tele sa vytvorí účinná hladina a až potom začnú byť svetlé chvíľky a postupne sa tvoj stav bude meniť. Niekedy je začiatok liečby veľmi nepríjemný až ťažký ale všetko to ustúpi. Postupne. A potrvá to mesiac i viac, záleží na individuálnej adaptácii organizmu. S PP sa neoplatí bojovať mysľou, to zvládneš na chvíľu a na istý čas. Je to choroba spôsobená dysreguláciou neurotransmiterov , teda ide o bilogicky podmienenú chorobu i keď do nej intervenuje i vlastná osobnosť, povahové črty a sklony k určitému typu prežívania. Vydrž to, budeš v poriadku ale chce to veľkú trpezlivosť. I
I, 10.2.2008 17:22:37, IP: ***.***.183.37, #34383
Andy, je to nesteroidné anti reumatikum a anlgetikum, je dobré ho jesť po jedle teda nie na prázdny žalúdok. Nečítaj letáky, lebo to by si nezjedla ani B komplex - skús si prečítať na tomto vitamíne vedľaj. účinky a budeš asi prekvapená. Ver svojej lekárke, máš tú ličebu na určitú dg a tej sa asi potrebuješ zbaviť. Nečítaj to, vôbec nič by si nikdy neužívala. Veľa zdarvia I
www, 10.2.2008 22:05:14, IP: ***.***.54.26, #34447
fakt diky to clovek ma hned lepsi naladu vydrzim urcite uz me to dost otravovalo zivot ta blba pp uzkost a uz se to lepsi ale jsou chvilky ze si clovek mysli ze se zblazni a vzda to ale pak to prejde a musi si rict ze bude dobre musi bojovat ,co jsem cetl naky ty diskuze tak nekdo pouziva nez zaberou ty ad neurony atd. ale zatim to vzladam bez techto dodatku,SAKRA jsem na to jeste moc mladej......aaaaaaa......proc ta nase medicina nevymysli neco jako treba hulku Herryho Pottera nemavne a hle pp uzkost je pryc :-)...ANEBO E.T MIMOZEMSTANA a ten jeho kouzelny prst ktery uzdravy nemocnou dusi,, no nic diky moc za podporu budu trpelivy a vydrzim jsem CHLAP ne :-) :-)
Jsi vůl..., 11.2.2008 18:53:49, IP: ***.***.220.75, #34562
...a né chlap.Máš svoji hůlkutak si poraď!
mrgubtfs novqfpckw, 14.2.2008 6:12:46, IP: ***.***.228.7, #35158
yfsrl ntyjge uyvxhf rxczvp muxwf xlksnpvqd adtljngq
        Předchozí   1 .. 878889909192      Následující
Přidat příspěvek k tématu Panikářky 3- pokračování
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
včera22:09
79 reakcí

Brintellix

Kazdemu pomuze neco jineho. Me bylo strasne zle po zoloftu, to bylo opravdu peklo. A zabralo ti neco jineho? Na co jsi Brintellix bral?

Jane
2.4.16:35
146 reakcí

vyčerpáni,unava,oslabena imunita

Já jsem to teda u těch pilulek od betuli vyřešila tak, že jsem ten prášek vysypala na lžičku u jogurtu, takže malá nic nepoznala :)

Nikola
2.4.12:45
123 reakcí

Zkušenost s doplňky stravy Revitanerv?

a kde se dá koupit? určitě pomáhá?

vlasta
2.4.10:03
11 reakcí

Vložky do bot

Měla jsem bolesti plosek a pálení nohou ze spodu při chůzi,tajsem si nechala vyrobit vložky do bot dmdynamics.A jsem spokojená.

Milada
1.4.19:37
7 reakcí

Disk Polaris

Zdravím Polaris mám již rok a stal se jím společníkem.Hodně telefonují a pracují na počítači,a od té doby co ho mám spím málo hodin a přesto jsem... (zkráceno)

Alena
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.