Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    

Diskuse - Panická porucha

Přeskočit na nejnovější příspěvek
Lenka, 22.11.2006 8:25:39, IP: ***.***.217.226, #1598
Je tady někdo, kdo trpí panickou poruchou a má s ní nějaké zkušenosti? Např. jak ji zvládnout? Já beru Cipralex a Rivotril
Blanka, 1.12.2006 20:17:53, IP: ***.***.116.66, #1708
Jasně!!Je nás určitě spoustu, což jsem do loňského roku vůbec nevěděla!! Také jsem si vybudovala panickou poruchu, ale naštěstí jsem to nenechala jen tak a už mám za sebou roční léčbu Citalecem 20, který teď snižuju na nižší dávky a v lednu ho už vysadím úplně. Myslím si, že jsem se s tím poprala, ale chce to pevnou vůli...Pokud chceš vědět víc,napiš.
kevin, 12.12.2006 17:18:28, IP: ***.***.125.213, #1827
Jak si pročítám tyto řádky,zjišťuji,že bych mel brzy vyhledat psychiatra.Už rok mám podobné pocity jako tu většina popisuje.občas mi připadá jako bych byl mimo tělo,nedokažu to pčesne popsat,ale vnímám velmi zvláštně prostor.Jako bych pozřel nejkou halucinogení látku.Následně se mi rozbuší srdce,začnou se mi potit ruce a udělá se mi nevolno.Rok chodím po kardiologických vyšetřenich a stále nemohou zjistit,co mi je.Stále mám pocit,že nekde zkolabuji a bude po mě.Myslíte,že jde o nejaký druh psychické nebo neurotické poruch?? Všem mockrát děkuji za odpověď....
Jana, 13.12.2006 8:15:06, IP: ***.***.188.112, #1833
Ahoj Lenko,
i já jsem brala Cipralex . Po roce a půl jsem v pohodě. Chce to postupovat po malých krůčcích. Z počátku víc nezvládneš než zvládneš, ale postupně se to mění .
Lenka, 16.12.2006 18:17:24, IP: ***.***.1.168, #1896
Já s panickou poruchou bojuju už víc než 3 měsíce. Chodim k psychiatrovi a to mi moc pomáhá. U mě to začalo úmrtím tatínka 23.9. 2006. Nemůžu to pořád nějak pochopit, byl mladý 45 let!!!!!!!
Jinak Kevine, příznaky co popisuješ jsem měla a mívám taky. Byla jsem na EKG, celkové vyš. krve a moči. Jsem naprosto zdravá, ale samozřejmě se tak necítím. Mívám stavy na omdlení, pořád se bojím, že umřu, potí se dlaně, bolí mě pořád hlava, jsem celkově neklidná a cítím hroznou úzkost. Myslím si, že Tvé problémy jsou psychické a že by jsi měl co nejdříve navštívit psychiatra. Uvidíš, že Ti to moc pomůže. Jinak Jani díky za odpověď, zatím se na 100% ještě necítím. Někdy je mi hůř někdy líp. Akorát pořád hubnu a to mě štve. Teď jsem byla ve čtvrtek u psych. a ten mi řekl, že je to následek snížení Rivotrilu, tak mi je zase zvýšil a ten Cipralex taky. Každé tělo to prý snáší jinak. Tak se zatím všichni mějte hezky a ozvěte se, jinak krasné a klidné Vánoce Lenka
Anita, 16.12.2006 20:01:12, IP: ***.***.58.203, #1898
Ahoj všichni,já mam ataky už 3 roky,začínala jsem mít příznaky ale už od svého dětství,což neni taková doba jelikož mi je 22.Ani sama nevim čim se to vyvolalo.Přesně jak popisujete,mam stavy na omdlení a ztoho děsnou hrůzu že skončim ležet na zemi a lidi mě budou očumovat,nemohla jsem jezdit metrem,pak se to zhoršilo natolik,že sem nemohla chodit ani sama do nákupních centech,do centra města a když jsem stála na zastávce a čekala na autobus,tak se semnou houpala země.Beru cipralex a tim se všechno hodně zlepšilo.Chodila jsem i 7 týdnů do stacionáře a to bylo super,né že by mi to pomohlo s panikou,ale stala jsem se silnější.Jediný problém je,když jsem chtěla po roce cipralex vyřadit,tak se to všechno začalo vracet,ještě v horší podobě,doktorka mi řekla,že je možný že se bude muset brát roky nebo celý život.Je to něco jak si psala Lenko,že si snížila Rivotril,tyhle prášky jsou blbí v tom,že neni snadný je jen tak vysadit,mužou se vysazovat i léta a po malinkých kousíčcích.Když jsem o tom uvažovala,tak radši budu závislá na prášcích než být sociopat co nevíjde ani sám na ulici.Tak vám všem přeju hodně síli,věřte lidí jako mi(myslím s tímto problémem) je fakt hodně.Možná těch co se obáváme a chytáme z toho paniku,se nás obavájí taky a mají ty samý stavy
karlos, 21.12.2006 11:30:43, IP: ***.***.142.114, #1950
Ahojte lidí chci se jen zeptat s dovolením-máte třeba taky ešte jiný pocity krom závraťi a návalů,jako třeba myšlenková přehnaná sebekritika,intenzívnější vnímání lidí ve své blízkosti,pocity odcizení sám sobě? A další věc co sem tu nenašel,jak to komu vzniklo!?Nemá to co do činění s psychedeliky,např.marihuanou? Díky za odpovědi
Jana, 24.12.2006 19:53:21, IP: ***.***.160.27, #1972
Ahoj kevine, mam obcas podobne pocity, presne jak to popisujes, jakoby porusene vnimani prostoru a orientace, prida se k tomu pocit nevolnosti atd. Take jsem chodila po lekarich, kardiologie apod, bezvysledne. Muj prakticky lekar tvrdi, ze je to psychicka zalezitost, beru Guajacuran-da se volne koupit v lekarne, pomaha to na stavy uzkosti i na to divne vnimani prostoru. Rozhodne se ale chystam k psychiatrovi, byt Tebou, take si tam zajdu, je to fakt nejspis psychicke..
Jana, 24.12.2006 19:54:22, IP: ***.***.160.27, #1973
Ahoj kevine, mam obcas podobne pocity, presne jak to popisujes, jakoby porusene vnimani prostoru a orientace, prida se k tomu pocit nevolnosti atd. Take jsem chodila po lekarich, kardiologie apod, bezvysledne. Muj prakticky lekar tvrdi, ze je to psychicka zalezitost, beru Guajacuran-da se volne koupit v lekarne, pomaha to na stavy uzkosti i na to divne vnimani prostoru. Rozhodne se ale chystam k psychiatrovi, byt Tebou, take si tam zajdu, je to fakt nejspis psychicke..
Ema, 26.12.2006 19:20:06, IP: ***.***.110.93, #1993
Pořád běhám po doktorech, je mně čím dál hůř. Začalo to žaludkem, střevními potížemi, pocit dřevěných nohou, měla jsem pocit jako když jdu po kladině. Nikde se nic závažného nezjistilo, tak jsem skončila na psychiatrii, 10 dnů beru Seropram a Rivotril a je mně ještě hůř, jednak od žaludku, nemůžu nic jíst a mám velké problémy s chůzí, ven již chodím jenom s manželem, protože mám tak slabé nohy, že bych spadla. Máte někdo podobné problémy? Není to z těch léků? Diky za odpověd.
Lenka, 26.12.2006 19:38:07, IP: ***.***.217.226, #1994
Ahoj Emo, 10 dní je strašně málo, Ad + Rivotril začínají působit až tak po 3 týdnech. Ze začátku Ti bude spíše hůř než líp. Já už beru léky 3 měsíce (Cipralex + Rivoril) a taky se pořád necítím dobře, ale je to už rozhodně lepší. Chce to jen výdrž a bude líp, uvidíš. Hlavně, že máš manžela, který je s Tebou a pomáhá Ti. Zatím ahoj L.
Ema, 26.12.2006 19:56:19, IP: ***.***.110.93, #1995
Ahoj Lenko, dík za podporu, ale je to fekt horor. Vůbec nevím, jak po svátcích odejdu do práce, tomu se nedá říct chůze, ale spíš plížení při zdi a vláčení nohou za sebou. Chtěla jsem zítra zavolet doktorce, že to nemůžu brát, ale jestli je to normální u těchto léků, tak to zkusím vydržet. Nejhorší je, že kromě těchto pohybových problémů působím normálně, takže v práci nikdo nic nepoznal a všichni si myslí, že to přeháním, že to není tak hrozné. Pokud jsem nemusela, tak jsem raději nikam nešla, domů jsem se vracela úplně vyčerpaná. Teď mám dovolenou, tak jsem myslela, že se to spraví, ale to zatím nehrozí. Zatím ahoj E.
Marek, 31.12.2006 20:45:22, IP: ***.***.167.102, #2058
Ahoj. Asi kouříš trávu. Tvá zvýšená schopnost empatie může být docela pravděpodobně způsobena užíváním této drogy, pocity odcizení sobě samému také. Je otázkou, zda-li se tyto pocity objevují pouze při intoxikaci nebo se staly chronickými... Osobně si nemyslím, že to, co popisuješ je panická porucha. Dlouhodobé užívání drog aj. ale může vést k rozvoji různých psych. poruch....
U mě se PP objevila zcela náhle, patrně z důvodu nedostatku slunečního záření (serotonin). Při ataku mívám pocit odcizení, depersonalizace ("nafouknuté tělo"), ztráty ega, vážné duševní nemoci, že právě přicházím o rozum... Nereálnost okolí se projevuje zvláštními myšlenkovými pochody, kdy nevím, jestli svět, kt. vnímám není jen fikce. Dokonce si v takových okamžicích nejsem jistý, jestli objekt na kt. se dívám existuje. Připadám si jako před branou do jiné dimenze.......tolik k těm dalším příznakům.
txt, 1.1.2007 16:08:39, IP: ***.***.176.61, #2063
Ahoj Lenko. Potřebuji radu.
Lenka, 3.1.2007 19:47:24, IP: ***.***.217.226, #2094
Ahoj txt, tak napiš co Tě trápí?
        Předchozí   1234567 .. 751      Následující
Přidat příspěvek k tématu Panická porucha
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
včera14:26
138 reakcí

Patní ostruha

:-)

Anonym
včera13:19
4 699 reakcí

rakovina slinivky břišní

Ivana: Moc děkuji. Vy se taky držte, mimochodem slyšela jste o metodě NanoKnife? Některým vhodným pacientům ten zákrom provedou, ale je třeba se na... (zkráceno)

vena1986
včera13:09
6 reakcí

zdravá výživa

je asi nejak vakuovano ze? Myslite, ze je idealni i do hor? Neni tezke?

jejad
včera11:51
59 reakcí

kouření

Taky jsem si pro své odvykání zvolila přípravky niquitin. Ja jsem teda používala pastilky :) info najdete na niquitin.cz

Suzanka
včera8:12
267 reakcí

Zápach z úst

Potrebujete pôžičku platiť svoje účty, alebo začať nový podnik? môžete ma kontaktovať teraz pre viac informácií. pastornilson552@gmail.com

Pastor Nilson
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.
(c) 2005-2013 Abeceda Zdraví s.r.o.   | Reklama | Návštěvnost měří NetMonitor | Prohlášení