Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Kůže

Přeskočit na nejnovější příspěvek
Jana, 17.7.2019 1:58:34, IP: ***.***.39.50, #232028
Dobrý večer, chtěla bych vás poprosit jestli by jste mi mohli pomoci odpovědět na otázku ohledně černých teček ktere prvně vypadali na první pohled jako neškodné do chvíle kdy se mi neudělali větší skvrna která vypadala jako spálenina,a do druhého dne se udělal černý tvrdý škraloup,se kterého první vatekal hnis,a po té krev.Na konec vznikla tmavě hnědá skvrna která se zvětšuje.Ani ne do dvou dnů se objevili na těle další,a vznikali stoho jakoby bolaky, které se opět projevovali stejně jako u prvního vzniku na obličeji.Nyni se mi to šíří po celém těle kde vznikají další podobné buď bolaku a nebo hnědých skvr které na pohmad jsou jakoby propadlé.Na konec když už to konečně vypadá jako by se to zhojilo a na pohled to vypadá bělavě kde okolo je tmavej okraj na pohled vypadající modřínem,opět vznikne já stejném nebo na okraji dírka která se začne zvetsova a začíná vše odznovu.Byla jsem u lékaře,kde mi byli odebrána krev na vyloučení, cukrovky, zánětu, infekce, stafilokoky,a mnohé další.Nic stoho mi nevyšlo že bych mohla mit.Jedine co mám nízké je TSH 0,060 vzhledem k tomu že se léčím na rakovinu štítné žlázy s metastazi na limfaticke uzlině,kde jsem už dvakrát podstoupila léčbu radiojodem během půl roku a nyní se mi objevili na těle podezřelé skvrny a šíří se mi na těle.Obracim se na vás jestli by jste mi dokázali říci co by to mohlo být.Dekuji Pyskata
Přidat příspěvek k tématu Kůže
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
dnes0:10
3 reakcí

Menopauza

Zkoušela jste jich prosím víc? V čem je nejlepší?

Líba
včera21:24
25 reakcí

Stres

Jak řešíte stresové situace. Sem teď pod neustálým tlakem a mám i problém s usínám.

Petra
včera21:13
3 842 reakcí

Kartářky

Chodím už několik let ke kartářce ze Slavičína. Byla mi doporučena, měl jsem potíže, tak jsem tu dámu navštívil.Nejdříve mě zaskočil její věk, byla... (zkráceno)

Leo
včera12:04
100 reakcí

vypadavani vlasu

Dobrý den, já používám hodně březový a kopřivový šampon

Anonym
18.8.22:41
7 reakcí

Úzkost

Haničko, chtěla jsem se zeptat, jestli nejseš pak po Persenu víc unavená, třeba po probuzení? Vím, že mi kamarádka říkala, že po Lexaurinu byla pak... (zkráceno)

Sabina
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.