Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    

Diskuse - Vysazení Antidepresiv

Přeskočit na nejnovější příspěvek
Kateřina, 23.3.2009 17:44:50, IP: ***.***.42.65, #73957
Ahoj všichni,
beru už rok Citalopram a chystám se ho (až bude lepší počasí:-)) vysadit. Máte s tím vysazováním někdo reálné zkušenosti?? Dost se toho bojím, na druhou stranu se moc těším, že bych třeba mohla být bez léků... Jinak ho beru na panickou poruchu (úvodní pocity byly asi "standardní"- neovladatelný třes těla, přeskakování srdce, nemohoucnost dýchat, žaludek, bolesti zad, křeče, mravenčení, vedro/zima, návaly horka, bolesti hlavy, strach, úzkost, šílená únava, totální nespavost...,...) Napřed jsem to řešila Lexaurinem, ale doktorka mi naštěstí včas dala Citalopram. 14 dní mi bylo v podstatě ještě hůř, ukrajovala jsem každý den, kdy už bude lépe. Pak se to začlo zlepšovat, děsná úleva. Při zvýšení dávky (na dosud užívaných 20mg) mi bylo přechodně zaše blbě, ataky a tak, ale od té doby žiju v podstatě normálně:-).Nicméně bojím se, že po vysazení se to zase zhorší...
Díky za reakce
K.
Misa, 24.3.2009 10:55:04, IP: ***.***.178.215, #73995
Ahoj Katko, ja jsem vysazovala az po roce a pul uzivani. Zalezi hodne taky na tom jak se citis a co doporucuje tvoje doktorka. Ja jsem vysadila bez nejakych zvlastnich problemu, bylo mi porad stejne. Ne nejhur, ale taky ne uplne skvele. Na ten pocit, ze mi zas bude opravdu dobre stale marne cekam. Preju ti hodne uspechu. M.
Petra., 24.3.2009 16:44:35, IP: ***.***.100.37, #74027
Ahoh Káťo,
asi před 2 rokama jsem vysazovala AD Velaxin, 100mg / den. Vysazovala jsem ho pomalu a postupně, ale i přesto jsem pociťovala hodně nepříjemné vedlejší účinky - točení hlavy a jakési rozmazané vidění. Trvalo to přibližně 2-3 týdny. Moje lékařka mi řekla, že je to tak v pořádku, že jsem dva roky dodávala svému tělu určitou látku, na kterou si zvyklo ( ne ve smyslu závislosti, protože při závislosti musíš dávku zvyšovat...) a když ji pravidelně nedostává, tak se s tím musí vyrovnat. Držím ti pěsti, ať se ti to podaří :-)
Petra.
kateřina, 24.3.2009 22:21:46, IP: ***.***.42.65, #74063
Ahoj,
díky za reakce, moc jste mě teda optimismu nedodaly :-). Počítám s tím, že mohou být nějaké nepříjemné pocity, nicméně, je nějaká šance, že se někdy dostanu "do normálu"? Cítíte se po delší době od vysazení v pohodě, nebo už to nikdy nebude jako dřív? Ještě by mě zajímalo, jakým způsobem jste vysazovaly, jestli jste braly lék obden, nebo půlku a jak dlouho.

Díky K.
Misa, 25.3.2009 9:27:25, IP: ***.***.195.121, #74081
Ahoj Katko, zalezi jak se to u tebe rozjelo. Jestli jsi to podchytila vcas, nebo jako ja a melas to chronicke. Ja jsem skoro 8 mesicu po vysazeni a citim se docela dobre, ale .... obcas prijde den, kdy se mi toci hlava a jsem uzkostna. Jako driv to proste neni a hodne me to stve. A mozna by jenom stacilo odbourat ten strach, ze kdyz clovek nekam jde, tak uz se predem pripravuje, co kdyz se mi stane to, nebo ono. Mozna kdyz by se podarilo tohoto zbavit, tak by to mohlo byt uplne stejne jako driv. Ale zatim jsem neprisla na to, jak to udelat. Vysazovala jsem po pulce a mam pocit, ze tri tydny, presne nevim. Dlouho to netrvalo. Mej se pekne.
Klára, 3.6.2009 0:21:42, IP: ***.***.223.61, #76722
Ahojky Katko,
nevím, jestli nereaguju už pozdě, ale i tak...ja jsem rok a asi 2 měsíce na Citalopramu a už teďka jsme začala vysazovat-už třetí týden beru od den půlku prášku-čili 10 mg a další 2 týdny mám brát 2 půlky za týden(prý už jen tak pro pocit) a počkat asi měsíc jestli se to nezhorší a až pak se ozvat doktorce, jestli jsme v pohodě:)sama doufám a přeji si, aby už vše bylo pořád OK ale nikdo nikdy neví-sama doktorka mi řekla, že okamžitě, kdybych se začala zas cítit špatně, tak mám opt prášky nasadit...já ale sama doufám a přeji si, aby k tomu nedošlo...a Tobě to přeji taky!!! Jak jsi na tom?!? Už máš vysazeno?!?

pa K.
Natali, 6.9.2009 22:12:17, IP: ***.***.165.52, #79818
Já jsem brala 100 mg Asentry a po roce jsem si řekla dost, přestanu, vysadila jsem okamžitě. A přišel docela absťák, ale to nejhorší trvalo asi jen 2 dny, bolest žaludku, pocit na zvracení, teplota a rozmazané vidění. Asi po týdnu už jue to úplně v pohodě. Je vidět, co jsou ty prášky za svinstvo, už bych se k nim nerada vracela, to raději mlsat čokoládu a žádnou chemii už fakt nechci.
Natali
Axl.rose@email.cz, 8.9.2009 19:11:13, IP: ***.***.242.49, #79997
Ja jsem vysadil serlift po dvou letech a uz druhy den abstak. Zvraceni, toceni hlavy. Vim, ze riskuju, ale zkousim to prechlastat. SSRI nejsou tak bezpecna, jak propaguji vyrobci. Btw, vysadil jsem kvuli sexu. Ze zacatku to bylo super, trvalo to dyl, postupne me to prestalo bavit a vede to az k impotenci. Ale je pravda, ze jsem celou dobu uzivani v klidu pil alkohol.
tina, 18.9.2009 8:29:19, IP: ***.***.2.74, #80313
... no měla jsi to vysazovat postupně, pok bys měla klid.....
MÁJA, 20.9.2009 9:33:37, IP: ***.***.5.157, #80380
jj, dneska jsem poprvé po asi roce a půl na Zoloftu pocítila potřebu mít sex, AD vysazuju asi 14 dní-3 týdny... Nejprve jsem přepůlila dávku, pji poloviční brala co dva dny a teď jsdem skončila.. a hele!!!! vypadá to, že bude doma zase (možná) pohoda :-)) protože co mně vadilo nejvíc - dest kilo navrch bych skousla - žádná potřeba sexu, prostě mě to OTRAVOVALO ASI JAKO KDYŽ K TOBĚ PŘIJDE PES A FURT TĚ CHCE KOUSAT A, OKUSOVAT! už mě bylo těžký i se sem tam zapřetvařovat...teď se snad vrátí "staré" doby :-) btw - taky jsem si trošku furt popíjela - bez problémů.
Sjuzi, 20.9.2009 17:35:05, IP: ***.***.73.14, #80403
Já mám zkušenosti s vysazováním bohužel špatné. Brala jsem rok Seropram a dalo by se říct, že mi problémy úplně zmizely, ale naneštěstí se mi to vrátilo a teď mi nechtějí žádné prášky vůbec zabrat a už rok je pořád měním a doufám že tyto zaberou a pořád nic. Moje rada - raději to vydržte dýl než vysadíte ať nesedíte doma jako já.
Pady, 21.9.2009 6:33:24, IP: ***.***.161.117, #80424
Ahoj, já právě vysazuju, brala jsem jeden denně, teď beru týden půlku, a pak asi dva dny čtvrtku. Jak jste teda Citalopram vysadili konkrétně vy? Měla jsem po roce a pů vysadit v listopadu, ale doktor na metabolický klinice řekl, ať raději vysadím, že to není dobrý (taky jsem nakynula:/)
Ileen, 21.9.2009 8:15:17, IP: ***.***.60.43, #80425
Vysadila jsem Ixel po roce a půl zkoušení asi pěti antidepresiv, protože mi nijak výrazně pocity nezlepšovaly, naopak, přibírala jsem, přes deset kilo, čímž jsem se hodně trápila, potila se, rudla v obličeji, při zvýšené námaze mi bušilo srdce, bez sexu bezmála dva roky... Nic mi při tom nebylo, asi týden nebo dva jsem si brala kapsli ob den a pak už nic. Z nejhoršího mi AD asi pomohly, ale jinak žádný pokrok. Přemýšlím o tryptofanu, který prý mají v lékárnách. Jinak už mě taky napadlo, že mám špatnou diagnózu a tedy jsem brala i nevhodné léky.
Peťa, 21.9.2009 10:20:56, IP: ***.***.179.9, #80430
Ahoj, ja jsem asi před půl rokem dostala Ansilana a Lexaurin, brala jsem ho tři týdny a půl roku mi to vydrželo. Teď se mi to zase vrací, ale já se bojím i k doktorce. Trápí mě to hlavně večer, přes den, když jsem ve škole nebo v práci, tak si na to většinou ani nevzpomenu. Nevíte o něčem bez chemií, já urž žádný prášky nechci, vím že ostatní jsou na tom i hůř, ale pořád si myslím, že to jednoho dne samo zmizí.
Jarqua, 10.11.2009 10:41:22, IP: ***.***.168.122, #82398
Ahoj,zkus Saframyl. Je to přírodní antidepresivum je drahé, ale cítím
se mnohem lépe, než při užívání AD.
Hodně pohody.
        Předchozí   123456      Následující
Přidat příspěvek k tématu Vysazení Antidepresiv
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
včera23:50
124 reakcí

Vrásky! Kdo poradí

Diky za typ.Zavolam si tam a domluvim si schuzku.

Anita
včera23:47
91 reakcí

Potřebuju přibrat

Upřesnila bys to? Dobře se mi vaří s olivovým olejem a zálivky dělam jedině s ním…

Laura
včera23:43
11 reakcí

pomaturitní studium AJ

Na https://www.vspp.cz/cs/moznosti-studia se dočteš vše, co potřebuješ. Klidně se zeptej, kdybys měla ještě nějaké otázky.

Olin
včera23:38
4 reakcí

Rozjet podnikání

Často chodím do rychlého občerstvení a chutnají mi tam čerstvé bagety a sendviče.

Miloš
včera22:10
4 reakcí

Když tě přepadne hlad

A zkusila jsi bílé pečivo? Klidně si to můžeš dát i s tou tvou zeleninou.

Tom
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.
(c) 2005-2013 Abeceda Zdraví s.r.o.   | Reklama | Návštěvnost měří NetMonitor | Prohlášení