Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    

Diskuse - tlaky v krku....???

Misa, 15.8.2017 15:57:59, IP: ***.***.54.130, #208679
Take časté tlaky v krku kolem štítné žlázy až okolo uzlin. Samozřejmě jsem hned sla lékaři orl pak sono a vše v normne . U orl.jsem.dostala.leky na uklidnění žaludku že mám ničem podráždění ž kyselin. Na knedlik.v krku mi to.pomohlo ale.taky v krku mi zůstali někdy to.je v pohodě a někdy se to objeví castonse kvůli tomu sttesuji soudím ty cviky na tu první páteř a uvidíme. Také že mě dělali blázna že to mám vsugerovany takže vás tady všechny naprosto.chapu.
Misa, 15.8.2017 15:58:19, IP: ***.***.54.130, #208680
Take časté tlaky v krku kolem štítné žlázy až okolo uzlin. Samozřejmě jsem hned sla lékaři orl pak sono a vše v normne . U orl.jsem.dostala.leky na uklidnění žaludku že mám ničem podráždění ž kyselin. Na knedlik.v krku mi to.pomohlo ale.taky v krku mi zůstali někdy to.je v pohodě a někdy se to objeví castonse kvůli tomu sttesuji soudím ty cviky na tu první páteř a uvidíme. Také že mě dělali blázna že to mám vsugerovany takže vás tady všechny naprosto.chapu.
peony, 9.9.2017 7:24:50, IP: ***.***.27.214, #209440
Tak proč se těmi chlamydiemi nikdo nechce zabývat??? Tolik lidí trpí úplně zbytečně!!!
peony, 9.9.2017 7:25:18, IP: ***.***.27.214, #209441
Tak proč se těmi chlamydiemi nikdo nechce zabývat??? Tolik lidí trpí úplně zbytečně!!!
m.k, 1.10.2017 20:25:53, IP: ***.***.220.230, #211281
Chlamidie??? Vytrvale se tu o tom píše, máte někdo nějakou zkušenost? Už devět let trpím tlakem v krku a dušností, mívám to nárazově.
m.k, 1.10.2017 20:26:46, IP: ***.***.220.230, #211282
Chlamidie??? Vytrvale se tu o tom píše, máte někdo nějakou zkušenost? Už devět let trpím tlakem v krku a dušností, mívám to nárazově.
Anonym, 2.10.2017 6:26:55, IP: ***.***.242.248, #211294