Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    
AbecedaZdraví.cz > Diskuse > Alternativní metody léčby > Jjak vrátit bederní ploténku

Diskuse - Jjak vrátit bederní ploténku

Přeskočit na nejnovější příspěvek
Dalibor, 09.05.2012 19:26:20, IP: ***.***.30.217, #162284
Ahoj všichni,kteří mají bolesti zad,dole v bederce.Jsem samouk,který našel způsob,jak se těchto bolestí zbavit,dokážu i po netu poradit,jak na to,protože jsem se to naučil sám na sobě a povedlo se mi uzdravit tímto způsobem i další lidi.Prostě to mám jako koníčka a hlavně to funguje.Každému rád pomůžu,hlavně těm,kdo už prošel martíriem vyšetření a doktor řekl,musíte na operaci,jinak to nejde.
Džejn, 07.07.2012 13:17:01, IP: ***.***.43.152, #165176
Já osobně nepreferuji domácí způsob jak si vrátit bederní ploténku... přijde mi to absurdní, a pro mě, jako pro zdravotníka, velice rizikové.. Samozřejmě bývá i účinná konzervativní terapie, jako např. účinná analgetika. Co vím od známých, pomohla vodoléčba. A používají se i myorelaxancia... POkud ale konzervativní způsob léčby nestačí, a obtíže neustávají, je na řadě návštěva lékaře, a to bez odkladu.
Dalibor, 07.07.2012 15:15:00, IP: ***.***.30.217, #165181
Ahoj Džejn,zatím jsem nepoznal žádného zdravotníka,který by tyto metody schvaloval,taky proč by jo,když vás ve škole tolik let učili,že to to prostě nejde,však já taky dobře vím,že tato léčba není vhodná pro každého a ne vždy to pomůže,ale určitě by se mělo toto napřed zkusit,protože operace jsou často zbytečné a analgetika pomůžou jed od bolesti a navíc jen na chvíli,metoda kterou provádím je však dobrá v tom,že když už nepomůže,aspon nijak neubližuje.
Anonym, 13.11.2018 16:54:56, IP: ***.***.151.106, #229369